Afgelope nacht liep de pc vast. Resetknop in geklikt want kon niks anders.
Computer start gewoon weer goed op, maar opeens is mijn Maxtor HD weg
in verkenner. In Bios staat hij gewoon nog goed zoals die altijd al stond, niks aan veranderd.
Bij opstarten geeft hij hem ook gewoon aan. Bij computerbeheer zie ik
de schijf wel gewoon staan, maar als 'niet-toegewezen','onbekend'. Enige optie
die ik dan kan doen is opnieuw initialiseren maar daar geeft hij geen reactie op.
Hulpprogramma Powermax van Maxtor heb ik er al overheen gegooid maar die zegt
dat er geen fouten zijn. Ook bij de apparaat status zegt hij dat het apparaat correct werkt,
wat ik dus heel vreemd vind want ik zie helemaal niks.
Maxtor DiamondMax 10 160GB Hard Drive, 8MB Buffer, Ultra ATA/133, 7200RPM, Model: 6B160P0
P4 2.4 GHz
Win XP
HD +/- 2 jaar oud, nooit problemen mee gehad.
Hoop dat dat genoeg specs zijn voor dit probleem, aangezien ik niet héél veel verstand heb van
hardware. Zeg mij aub niet dat ik de schijf kan weggooien of dat ik hem moet formatten.
Ik heb al rondgekeken op het forum maar kon weinig vinden wat mij geholpen heeft.
Alvast bedankt!
Computer start gewoon weer goed op, maar opeens is mijn Maxtor HD weg
in verkenner. In Bios staat hij gewoon nog goed zoals die altijd al stond, niks aan veranderd.
Bij opstarten geeft hij hem ook gewoon aan. Bij computerbeheer zie ik
de schijf wel gewoon staan, maar als 'niet-toegewezen','onbekend'. Enige optie
die ik dan kan doen is opnieuw initialiseren maar daar geeft hij geen reactie op.
Hulpprogramma Powermax van Maxtor heb ik er al overheen gegooid maar die zegt
dat er geen fouten zijn. Ook bij de apparaat status zegt hij dat het apparaat correct werkt,
wat ik dus heel vreemd vind want ik zie helemaal niks.
Maxtor DiamondMax 10 160GB Hard Drive, 8MB Buffer, Ultra ATA/133, 7200RPM, Model: 6B160P0
P4 2.4 GHz
Win XP
HD +/- 2 jaar oud, nooit problemen mee gehad.
Hoop dat dat genoeg specs zijn voor dit probleem, aangezien ik niet héél veel verstand heb van
hardware. Zeg mij aub niet dat ik de schijf kan weggooien of dat ik hem moet formatten.
Ik heb al rondgekeken op het forum maar kon weinig vinden wat mij geholpen heeft.
Alvast bedankt!