Toon posts:

Standaard hoesje Nano

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik heb zelf een Ipod Nano. Ik heb deze niet op de site van Apple besteld maar bij Dixons gekocht. Wanneer je de Nano op de site besteld krijg je er soort een grijs hoesje bij waar je de Nano in en uit kan schuiven, deze krijg je niet als je de Nano in de winkel koopt...
Weet iemand waar ik toch aan zo'n hoesje kan komen??

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 10:27

Nietzman

Woei!

Die zou je ook moeten krijgen als je hem in de winkel koopt, ik denk dat ze je bij de Dixons een van de eerste nano's hebben gegeven (Van voor de hele krasrel.) waar nog geen hoesje bij zat.

Is een kwestie van pech, maar ik denk dat er een goede kans is dat je met een vriendelijk telefoontje of brief naar Apple er gewoon nog een krijgen kan. Maar zo'n standaard hoesje is het ook niet echt, als ik jou was zou ik gewoon zo'n siliconenhoes halen.

Verwijderd

als ik jou was zou ik dat niet doen. Zo'n siliconenhoesje heeft bij mij juist een boel krassen veroorzaakt.
Maar voor meer info en ervaringen op nano beschermings-gebied kun je terecht bij dit topic.

Trouwens, ik heb ook een nano van voor de rel. En zit dus zonder extragratisapplehoesje. Wie weet zou ik met wat mailen ook wel zo'n ding kunnen regelen :P

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:58
Een mp3 speler is een gebruiksvoorwerp. Een beetje wear & tear vind ik wel stoer :)

No production networks were harmed during this posting

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07-2025
Apple Store Enschede vertelde mij van de week, dat die 'gratis' hoesjes alleen in Amerika worden bijgeleverd a.g.v. die rel en niet in Europa.
Zij hadden die hoesjes zelfs nog nooit in het echt gezien, voor de nano...

Carpe Noctem

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-02 09:40
Bij de specs staat anders dat je er een etui bij krijgt.

[ Voor 23% gewijzigd door -Mous- op 16-03-2006 23:21 ]

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-02 13:45
TonyB schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 23:15:
Apple Store Enschede vertelde mij van de week, dat die 'gratis' hoesjes alleen in Amerika worden bijgeleverd a.g.v. die rel en niet in Europa.
Zij hadden die hoesjes zelfs nog nooit in het echt gezien, voor de nano...
offtopic:
Apple Store Enschede vertelt wel meer... die mensen zijn niet zo snugger imo

Verwijderd

HyperioN. schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 23:23:
[...]

offtopic:
Apple Store Enschede vertelt wel meer... die mensen zijn niet zo snugger imo
Daar sluit ik me dan bij aan, want ik ken toch echt een aantal mensen mét zo'n gratis hoesje.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:58
nou ja.. gratis...

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Toen ik 2 weken geleden bij de Media Markt in Rotterdam centrum een nano 2gig kocht zat er ook 'gewoon' een bescherm hoesje bij :)

Verwijderd

Vraagje, heb sinds vandaag ook een Nano wil alleen niet dat hij krast ;). nu heb ik dat beschermings mapje erbij gehad, bestel zsm een andere maar kan ik deze zonder krassen gebruiken?

Verwijderd

Ik heb dat hoesje zelf niet (iPod van voor de rel), maar ik heb van een vriend gehoord dat hij ook mét hoesje nog wel (aardig) krast.

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik heb zelf het hoesje nog nooit gebruikt, maar wel een set iPod-socks erbij gekocht, en dat werkt voor mij prima. Door het zachte materiaal van de sokken is de iPod bij mij (na 3 maanden) nog niet bekrast.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ik heb hem ook gewoon bij de dixons gekocht. en kreeg het hoesje erbij.
Maar heb je eigenlijk helemaal niet nodig

Ik heb er een http://www.theinvisibleshield.com/ op zitten. Werkt heel goed. Geen krassen meer op je ipod, je kunt hem makkelijk blijven bedienen en je hebt niet zo'n lelijk hoesje erom.
Pagina: 1