Toon posts:

Logitech Dinovo - F-Lock als Default?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu inmiddels al anderhalf jaar een Logitech Dinovo. Prachtig keyboard en muis combi.

Ik heb alleen sinds ik het heb een klein probleempje. Op het toetsenbord zit een F-Lock en een soort van Numlock. In Linux zijn toetsen als "My Comp" "My Doc" "My Pic"en "My Music" niet echt zinvol te noemen. Bovendien zijn ze soms erg irritant in spellen die functie toetsen gebruiken.

Is het mogelijk om deze toetsen (numlock en f-lock) standaard aan te hebben staan ?

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-02 19:46
Bij andere logitech mobo's kan het ook niet zover ik weet ;)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

keytouch scriptje draaien?

ik zou trouwens deze in NOS zetten .

Heb ook een dinovo.

offtopic:

Gijs, ik ben met nog een dinovo bezitter een driver aan het bouwen voor dat LCD onder Linux.
wil je meehelpen (we zoeken mensen met die tobo's maar die zie je niet zoveel).

[ Voor 52% gewijzigd door Boudewijn op 16-03-2006 21:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Goed als ik het goed begrijp kan het dus niet :'(

• mnielsm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-02 20:31
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 23:26:
Goed als ik het goed begrijp kan het dus niet :'(
als je die toetsen onder de F1-F12 helemaal niet gebruikt (op mijn logitech gaat die F-lock alleen om F1-F12 hoe het dus op de dinovo zit weet ik niet)
Dan zou je bij de iTouch configuratie aan kunnen geven op het tabblad van de F-toetsen (bij mij althans) Dat de F1 toets als F-lock uit staat gebruikt wordt als F1, door die toetsaanslag er aan te binden.

Als je de functies zonder F-lock wel gebruikt dan is het volgens mij inderdaad niet mogenlijk.

Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com