Toon posts:

KT7A of KT7A-RAID ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal,

hoeveel ide connectors zitten er nou op de KT7A ? 2 of 4 ? ik wil nl 4 ide apparaten aansluiten, cd-rom,cdr,hd1,hd2 allemaal op APARTE kanalen. kan ik dan met de KT7A af of moet ik dan toch de RAID versie hebben ?

greetz,

Tim.

Verwijderd

HAHAHA! Waarom zou je ze op aparte kanalen willen hebben? Levert je echt geen sneller systeem op hoor!

Maar als je dat echt wilt, zul je de RAID moeten nemen, of (goedkoper!) toch de standaard versie en daar een apart UDMA-kaartje bijkopen...

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 20:32
Op dinsdag 23 januari 2001 16:28 schreef Toolman het volgende:
hoi allemaal,

hoeveel ide connectors zitten er nou op de KT7A ? 2 of 4 ? ik wil nl 4 ide apparaten aansluiten, cd-rom,cdr,hd1,hd2 allemaal op APARTE kanalen. kan ik dan met de KT7A af of moet ik dan toch de RAID versie hebben ?

greetz,

Tim.
Geen van beiden, bij de RAID versie kan je op de 2 extra (RAID) controllers alleen harde schijven aansluiten, en geen ATAPI apparatuur. Ik ben daar zelf achetgekomen en het staat in de gebruiksaanwijzing!

Verwijderd

Volgens mij lukt het dan hoor! 2 schijven op de raid controller en de 2 cd-roms op de 1e en 2e poort.

Maaruh, waarom apart? Helpt idd niks hoor. Neem gewoon een KT7A (als je raid toch niet gebruikt)! Goedkoper en je kunt alles aansluiten.