Kun je met de voeding die antec meegeeft bij de sonata II ook SLi'en? Ik heb het niet gevonden op hun site, maar misschien weten een paar anderen hier meer vanaf.
Verwijderd
Ligt eraan wat de capaciteit is van die voeding he.. voor de rest mag je wel wat meer onderzoek doen voordat je topic opent
[edit]
SmartPower 2.0 450W ATX12V v2.01 power supply
450watt word wel krap....
[edit]
SmartPower 2.0 450W ATX12V v2.01 power supply
450watt word wel krap....
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2006 18:50 ]
maar het gaat toch ook niet alleen om de capaciteit... er moeten tog ook 2x een PCI-E grafische kaart in kunnen?
Niet vinden??? Ten eerste staat er bij de kast netjes wat voor voeding erin zit. Vervolgens kan je deze voeding ook weer netjes terug vinden op hun site. Beetje simpel zoekwerkt lijkt me.Xzero schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:44:
Kun je met de voeding die antec meegeeft bij de sonata II ook SLi'en? Ik heb het niet gevonden op hun site, maar misschien weten een paar anderen hier meer vanaf.
Er staat niet bij dat je 2 grafische kaarten ermee kan voeden. Bij andere voedingen, die je appart erbij koopt, staat het er wel bij als ze dat kunnen iig. Nu weet ik niet zeker of dit nou wel kan of niet, als je bijvoorbeeld kijkt naar de Enermax Liberty500W, daar staat bij: Support of Dual PCI-E graphics cards, enjoying extreme 3D gaming graphics. NVIDIA® SLI™-Ready Certified.DEVoTi0N schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:59:
[...]
Niet vinden??? Ten eerste staat er bij de kast netjes wat voor voeding erin zit. Vervolgens kan je deze voeding ook weer netjes terug vinden op hun site. Beetje simpel zoekwerkt lijkt me.
En dit staat nou niet bij die Antec...
[edit]
Ik had dat heus wel gevonden waar jij een link van hebt gemaakt... zo slecht heb ik nou ook weer niet gezocht.
[ Voor 8% gewijzigd door Xzero op 16-03-2006 19:05 ]
Verwijderd
Om welke vga kaarten gaat het? Ik denk dat 2x6600GT nog wel kan, betere kaarten worden moeilijker.
Jij trapt ook snel in de val die marketing heet, zeg. Aan een paar plugjes is weinig te certificeren en die heeft deze Antec net zo goed als die Enermax.
[ Voor 4% gewijzigd door Piggen op 16-03-2006 19:10 ]
ok thnx... nu weet ik iig dat ik mijn geld niet hoef te verspillen aan een apparte kast en een apparte voeding
, de Sonata II is goed genoeg...
Hij ondersteunt SLI. Maar als je een zwaardere sli opstelling hebt (2x 7900gtx) zal hij niet genoeg vermogen meer kunnen leveren. De vraag is daarom welke kaarten je in sli wil gaan draaien. Voor een zware setup kan je toch beter een extra goede voeding kopen.Xzero schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:04:
[...]
Er staat niet bij dat je 2 grafische kaarten ermee kan voeden. Bij andere voedingen, die je appart erbij koopt, staat het er wel bij als ze dat kunnen iig. Nu weet ik niet zeker of dit nou wel kan of niet, als je bijvoorbeeld kijkt naar de Enermax Liberty500W, daar staat bij: Support of Dual PCI-E graphics cards, enjoying extreme 3D gaming graphics. NVIDIA® SLI™-Ready Certified.
En dit staat nou niet bij die Antec...
[edit]
Ik had dat heus wel gevonden waar jij een link van hebt gemaakt... zo slecht heb ik nou ook weer niet gezocht.
ja, 2x 7900GTX, maar ik doe wel nu gewoon 1x een 7900GTX, en later als ik de 2e erbij koop, dan kan ik net zo goed ook een voeding erbij kopen en deze verkopen... 500W zal zeker ook niet genoeg zijn voor 2x 7900GTX?
Pagina: 1