Mac Mini G4 uit de states

Pagina: 1
Acties:

• Industrial_Life
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02-2025
Ik heb voor weinig een Mac mini uit de states gekocht, en even vergeten dat ze daar aan de andere kant van de oceaan 110v gebruiken.
Wat heb ik nodig? Ik heb naar foto's gezocht en denk gewoon een adapter of moet ik een apple voeding hebben? Wat is wijsheid?

-

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Misschien heeft die Mac ook wel een 110~220volt schakelaar. Dan kan je dus enkel de kabel vervangen. Ik zou dus even afwachten.

Ey!! Macarena \o/

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Sommige apparaten (waarschijnlijk ook Macs ivm hun prijs ;)) hebben een autosense-functie, die passen zich dus aan aan het voltage.
Als je geen schakelaartje vindt, is het meestal dit.
Het kan ook dat hij gefixeerd is op 110, dan moet je echt een nieuwe voeding kopen.

Maar is de macmini nu dat ding met die losse adapter?
Dan zou je daarop kunnen kijken of er iets van automatisch opstaat. (Input voltage: 100~250 V staat er vaak)

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Als ik het goed heb hoef je alleen het snoer van je adapter -> stopcontact te vervangen.
Kijk idd ff op de adapter, maar de meeste (portable) Apple producten zijn idd voor 100~250V geschikt.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-02 20:32
* stevenP duikt onder zn bureau en citeert:
Input DC 100-240V

Dit van een mac mini G4 1.42 combodrive (laatste revisie)

Dus als het goed is hoef je alleen je kabel te vervangen, maar kijk voor de zekerheid ook even op je eigen adapter!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:04
stevenP schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 22:24:
* stevenP duikt onder zn bureau en citeert:
Input DC 100-240V

Dit van een mac mini G4 1.42 combodrive (laatste revisie)

Dus als het goed is hoef je alleen je kabel te vervangen, maar kijk voor de zekerheid ook even op je eigen adapter!
Das met alle portable hardware (dus ook de originele iPod chargers) en de Mini's.

[ Voor 6% gewijzigd door Uberprutser op 18-03-2006 22:25 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Pagina: 1