Toon posts:

active content beveiliging

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik zit sinds kort met een probleempje, klein probleempje, maar wanneer ik tegenwoordig in messenger op mijn mail icoontje klik krijg ik altijd eerst de volgende melding via de information bar : "to help protect your security, internet explorer has restricted this file from showing active content that could acces your computer"
Dan kan ik wel gewoon toelaten, maar het stoort me en ik had dat eerder niet terwijl ik niks aan mijn instellingen gewijzigd heb. Ik heb het geprobeerd te vinden maar ik ben niet goed bekend met de betekenis van alle beveiligings instellingen. Zou iemand mij misschien kunnen zeggen waar dat aan ligt en hoe ik het kan instellen dat ik die melding niet meer krijg zonder de beveiliging te compromitteren.
Alvast bedankt voor jullie moeite

Tolgod

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Vermeld dan op z'n minst even dat je een beta van IE7 gebruikt ;)

Volgens mij kun je deze melding uitzetten ergens onder tools -> options -> Advanced tabblad, 1 van die vinkjes daar ergens onder het kopje security (momenteel geen IE7 bij de hand).

Maar wat heb je zelf al geprobeerd en gezocht? En wat werkte er niet? En verder wil ik je ook even wijzen op deze reply ;)

[ Voor 112% gewijzigd door RobIII op 16-03-2006 17:50 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
My bad. Had ik idd moeten vermelden. Punt is dat ik zelf van een aantal zaken weingig verstand heb en de microsoft site niet eens kende. Wil ook niet lastig zijn hier dus excuses indien ik de geldende gedragscode enigzins heb overtreden.
Over het probleem uit deze topic kan ik zeggen dat ik de security settings ben nagelopen, het aanvinken dat van een file active content uitgevoerd mag worden op my computer helpt iig niet ander settings heb ik ook mee geklooid, maar zonder succes. wel kan ik er nog bij vermelden dat het probleem al begon toen ik nog ie6 er op had.daar heb ik de instelling ook niet kunnen vinden.Het probleem deed zich 2 weekjes geleden voor het eerst voor.het leek te zijn begonnen nadat ik sweetim had geinstalleerd, een uitbreidinkje voor msn en ie (zet er .com achter en je ziet wat het is), echter hier kan het niet aan liggen want zo. ben ik format c gegaan en alles er opnieuw op en hij doet het nog steeds.Het is natuurlijk geen ramp, maar het stoort me dat ik niet kan vinden waar het aan ligt, anderen het niet hebben en het bij mij eerst ook normaal werkte.
RobIII schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 17:47:
Vermeld dan op z'n minst even dat je een beta van IE7 gebruikt ;)

Volgens mij kun je deze melding uitzetten ergens onder tools -> options -> Advanced tabblad, 1 van die vinkjes daar ergens onder het kopje security (momenteel geen IE7 bij de hand).

Maar wat heb je zelf al geprobeerd en gezocht? En wat werkte er niet? En verder wil ik je ook even wijzen op deze reply ;)