Toon posts:

counter strike source server hosten

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag een server hosten bij cs source, alleen anderen kunnen hem niet in de lijst zien, ik heb een router maar ik heb de firewaal daar al afgehaald, nu alleen nog de windows firewall.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 19:17

bonzz.netninja

Niente baffi

heb je al de juiste poorten geforward in je router?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij wel
maar waarschijnlijk niet goed

Verwijderd

Topicstarter
kun iemand uitleggen hoe dat moet?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2006 17:46 ]

Verwijderd

Ik denk dat je daar wel genoeg van kunt vinden in de search

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Lees anders eens mijn tutorial voor het maken van een gameserver. Hoewel deze tutorial zich richt op een SOF2 server is het deels ook van toepassing op een CS server.

Zie deze link!

Goud is geen geld

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

Heb je inderdaad de juiste poorten geforward.

Ik weet niet voor internet verbinding je hebt (vooral de upload snelheid is van belang) maar CS:S gebruikt behoorlijk wat resources.

Bij 32 slots gebruikt de server ongeveer 5-25% Cpu tijd op een Dual Opteron 246 systeem indien iedereen er in zit ... en de ping is daarentegen wel goed te noemen maar de uplink is 100mbit.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 01-12 19:17

bonzz.netninja

Niente baffi

Het Grote Poortmappingsverhaal
en check als je toch aan het lezen bent ff de richtlijnen over "hoe een topic starten op GOT"

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 17:42:
kun iemand uitleggen hoe dat moet?
De handleiding van je router wel :)

Maar om je op weg te helpen, in de meeste routers moet je zoeken naar iets als: "virtual server".
Daar moet je de gewenste poorten invoeren, of het tcp of udp moet zijn en het netwerkip van de pc waar de server opstaat..
Het netwerk ip van je pc's is waarschijnlijk een dhcp adres, dus daar zal je eerst een statisch ip van moeten maken.

Verwijderd

Topicstarter
in die handleiding staat iets over poorten forwarden in de router, ik heb de firewall in de router al ge disabbled, moet ik alsnog de poort forwarden?

Verwijderd

Topicstarter
Vidra schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 17:46:
Heb je inderdaad de juiste poorten geforward.

Ik weet niet voor internet verbinding je hebt (vooral de upload snelheid is van belang) maar CS:S gebruikt behoorlijk wat resources.

Bij 32 slots gebruikt de server ongeveer 5-25% Cpu tijd op een Dual Opteron 246 systeem indien iedereen er in zit ... en de ping is daarentegen wel goed te noemen maar de uplink is 100mbit.
ik heb @home breedband

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Aan je topic history te zien heb je al vaker topics geopend terwijl je niet weet hoe het hier hoort! Lees nou eerst eens de gedragsregels door van dit forum voordat je weer een topic start!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb bijde firewalls uitgezet en hij komt nog steeds niet in de lijst, wat nu?

• Crash
  • Laatst online: 01-12 20:56
Ik heb zo het vermoeden dat je zelf totaal geen onderzoek hebt gedaan naar hoe of wat. Het is geen schande om eerst zelf goed te zoeken en het een en ander te proberen, sterker nog: je leert er wat van :) Met dit topic kan verder niemand iets, dus deze gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.