Okay, ik was dus vanmiddag rustig aan het surfen, krijg ik opeens een melding van windows dat er een ATi VPU Recover actie heeft plaatsgevonden. Ik ga er van uit dat er niets ernstigs aan de hand is, en druk op OK.
Vervolgens krijg ik een BSOD met heel kort wat informatie over een systemdump, waarna windows de pc laat herstarten en ik opeens geen videosignaal meer heb!
Het betreft hier een PC met de volgende hardware:
AMD Athlon 2400+
Asus A78NX-X moederbord
ATi Radeon 9800 Pro van Sapphire, 128mb
2x 512 mb ram van Kingston
4x 40 gb HD's van Seagate, Maxtor en WD.
Ik heb vervolgens de monitor op een andere pc getest, beide ingangen en kabels doen het, terwijl geen van beide uitgangen van m'n 9800pro een signaal aan m'n monitor gaf. Ik heb geen andere videokaarten op AGP, alleen een paar oude Tridents en S3Virge DX2's ofzo, maar deze geven ook geen signaal. Ik dacht nog dat het eraan kon liggen dat in het bios staat, dat de primary graphics op AGP staan, dus vervolgens een BIOS Reset gedaan (batterij verwijderen, jumper overzetten, jumper en batterij terugzetten). Dit heeft helaas geen enkel verschil gemaakt.
Heeft misschien iemand hier een idee waar het aan kan liggen?
Vervolgens krijg ik een BSOD met heel kort wat informatie over een systemdump, waarna windows de pc laat herstarten en ik opeens geen videosignaal meer heb!
Het betreft hier een PC met de volgende hardware:
AMD Athlon 2400+
Asus A78NX-X moederbord
ATi Radeon 9800 Pro van Sapphire, 128mb
2x 512 mb ram van Kingston
4x 40 gb HD's van Seagate, Maxtor en WD.
Ik heb vervolgens de monitor op een andere pc getest, beide ingangen en kabels doen het, terwijl geen van beide uitgangen van m'n 9800pro een signaal aan m'n monitor gaf. Ik heb geen andere videokaarten op AGP, alleen een paar oude Tridents en S3Virge DX2's ofzo, maar deze geven ook geen signaal. Ik dacht nog dat het eraan kon liggen dat in het bios staat, dat de primary graphics op AGP staan, dus vervolgens een BIOS Reset gedaan (batterij verwijderen, jumper overzetten, jumper en batterij terugzetten). Dit heeft helaas geen enkel verschil gemaakt.
Heeft misschien iemand hier een idee waar het aan kan liggen?