Toon posts:

[razer diamondback] aantal problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Zoals de titel al veklaard heb ik een aantal problemen met mijn razer diamondback. Namelijk..

Ik heb de drivers van de cd op mijn pc gehad. Dit bleek niet goed te zijn, omdat de drivers ''corrupt'' zijn. Dus dan werken de drivers van de fabrikant van internet ook niet meer, die zijn dan ook corrupt dankzij de drivers van de cd. Voorbeeld: de diamondback heeft side-knoppen aan beide kanten. Ik wil die van rechts uitzetten, maar als ik dit doe met de razerconfig blijven ze toch werken :( Dat van de corrupte drivers van de cd heb ik volgens mij een keer gelezen op GoT. Hoe kan ik dit oplossen?

En... Ik kan mijn muissens niet meer veranderen bij configuratiesysteem. Als ik em hoger of lager zet veranderd er nix !! Hoe kan dit?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2006 17:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand ?? :(

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
offtopic:
Je mag topics niet binnen 24 uur kicken volgens de forum rules

Heb je geprobeert om deze drivers totaal van je systeem af te mikken dmv DriverCleaner oid? Lijkt mij dat je d'r dan vanaf bent?

[ Voor 25% gewijzigd door Leftblank op 16-03-2006 19:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Cool, dat ga ik proberen en dat kicken binnen 24 uur wist ik niet, sry :o

EDIT: kan dat programma dan muisdrivers uninstallen? staat hier niet tussen: meuktracker: Driver Cleaner Professional 1.5

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2006 19:27 ]

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:23:
EDIT: kan dat programma dan muisdrivers uninstallen? staat hier niet tussen: meuktracker: Driver Cleaner Professional 1.5
Ik weet niet of die je drivers direct pakt, proberen kan geen kwaad neem ik aan. Een alternatief zou ik zelf niet weten, wellicht Razor zelf mailen of even flink Googelen ;)