Ik heb sinds kort Ubuntu op mijn pc staan. Maar nu heb ik wel beeld maar kan ik bij resoluties alleen kiezen uit 640x480 en 800x600
Ik wil graag 1024x768 of 1280x1024.
De videokaart is een HP fx5 daaraan zit een standaard Dell CRT van 17".
Nu dacht ik dus dat het aan de drivers lag, dus ik driver bij hp opgehaald. (deze waren dan wel voor Red Hat 7 maar dat moet toch niet uitmaken?)
Ik gezocht hoe ik ze moest installeren enzo. Dat ging goed, alleen kan ik nu nog steeds neit kiezen uit een hogere resolutie.
Ik in het xorg.conf gekeken. Daar staat: Martrox Graphics MGA G200 AGP en daar zie ik wel de goeie resoluties staan zoals ik ze bij installatie heb aangevinkt.
Nouja, ik naar drivers voor die matrox gezocht. geinstalleert, denk ik.
Nog geen resultaat.
Ik snap het niet meer, Ik denk dat ik iets over het hoofd zie. Kunnen jullie me helpen?
Ik wil graag 1024x768 of 1280x1024.
De videokaart is een HP fx5 daaraan zit een standaard Dell CRT van 17".
Nu dacht ik dus dat het aan de drivers lag, dus ik driver bij hp opgehaald. (deze waren dan wel voor Red Hat 7 maar dat moet toch niet uitmaken?)
Ik gezocht hoe ik ze moest installeren enzo. Dat ging goed, alleen kan ik nu nog steeds neit kiezen uit een hogere resolutie.
Ik in het xorg.conf gekeken. Daar staat: Martrox Graphics MGA G200 AGP en daar zie ik wel de goeie resoluties staan zoals ik ze bij installatie heb aangevinkt.
Nouja, ik naar drivers voor die matrox gezocht. geinstalleert, denk ik.
Nog geen resultaat.
Ik snap het niet meer, Ik denk dat ik iets over het hoofd zie. Kunnen jullie me helpen?
#Mobilecreators : voorstander van het maken van media met smart devices