Heb hier een Amilo laptop, PIV, Windows XP Sp2.
Als ik de netwerkkabel aansluit krijg ik de melding dat ik geen of heel slechte verbinding heb. Helemaal geen dus want kan geen verbinding maken met internet. Ook na automatisch ip-adres vernieuwen geeft hij geen sjoege. Herstellen idem dito. Netwerk ligt er niet uit want desktop maakt als ik de kabel daar in plug wel contact. Dus kabel is ook goed. Firewall staat uit.
Als ik cdm ipconfig / all type krijg ik het volgende:
DHCP : ja
automatische configuratie ingesteld : ja
automatische configuratie ip-adres : 169.254.70.28
subnetmasker : 255.255.0.0
standaardgateway: blanco
Heb de netwerkadapter al verwijderd en opnieuw laten installeren. Niets.
Ik heb echt geen flauw idee waar het aan kan liggen. netwerkadapter mischien kapot? (kan ik dat ergens mee controleren?) is trouwens een national semiconductor corp DP83815/16 pci- adapter.
Er zit trouwens ook nog een 1394-netwerkkaart in.
Iemand tips want de handen zitten diep in het haar.
Als ik de netwerkkabel aansluit krijg ik de melding dat ik geen of heel slechte verbinding heb. Helemaal geen dus want kan geen verbinding maken met internet. Ook na automatisch ip-adres vernieuwen geeft hij geen sjoege. Herstellen idem dito. Netwerk ligt er niet uit want desktop maakt als ik de kabel daar in plug wel contact. Dus kabel is ook goed. Firewall staat uit.
Als ik cdm ipconfig / all type krijg ik het volgende:
DHCP : ja
automatische configuratie ingesteld : ja
automatische configuratie ip-adres : 169.254.70.28
subnetmasker : 255.255.0.0
standaardgateway: blanco
Heb de netwerkadapter al verwijderd en opnieuw laten installeren. Niets.
Ik heb echt geen flauw idee waar het aan kan liggen. netwerkadapter mischien kapot? (kan ik dat ergens mee controleren?) is trouwens een national semiconductor corp DP83815/16 pci- adapter.
Er zit trouwens ook nog een 1394-netwerkkaart in.
Iemand tips want de handen zitten diep in het haar.