Toon posts:

commandline avg (uninstall)

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet of dit de juiste forumplek is, als het beter om een andere terecht kan komen dan graag door zown modje.

maar dna nu mijn vraag: ik zoek een uninstall commandline voor avg. tis voor me baas en die kan het niet vinden ofzo. ik kan het eigenlijk ook niet vinden. weet iemand van jullie het?

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:20

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:44:
ik weet niet of dit de juiste forumplek is, als het beter om een andere terecht kan komen dan graag door zown modje.
Dan mail je zown modje eerst om het te vragen.
maar dna nu mijn vraag: ik zoek een uninstall commandline voor avg. tis voor me baas en die kan het niet vinden ofzo. ik kan het eigenlijk ook niet vinden. weet iemand van jullie het?
Nee, het heeft niets met programmeren te maken en je topic voldoet ook niet aan de policy van Software Algemeen. Misschien moet je gewoon eens met google zoeken naar de documentatie van dat programmaatje?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-02 08:40

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

kijk eens in je register onder de uninstall strings, daar zal ook die van AVG tussen staan.

Waarschijnlijk iets van
code:
1
unwise -fc:\\program files\\Grisoft\\AVG\uninstall.inf

(puur uit mijn hoofd en geheel verzonnen, zoek dus de juiste registrysleutel erbij en kopieer die

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Dit topic is gesloten.