Ik heb een Windows Control Library gemaakt in c# met een simpele control erin. Ik wil deze control gebruiken op een webpagina. Het laden en tonen van de control gaat goed en ik kan de control ook gebruiken op de pagina. De control maakt echter gebruik van een extern activex component. Wanneer ik deze probeer aan te spreken gaat het mis.
Dit is ook wel logisch aangezien ik een extern activex component aanspreek. Ik dacht dit op te kunnen lossen door de pagina toe te voegen aan mijn trusted sites en de security op low te zetten. Dit mag helaas niet baten. Google vertelde mij het een en ander over GAC maar ik kreeg hier ook niet het gewenste resultaat.
Is het uberhaubt mogelijk om deze constructie te gebruiken, zo ja hoe los ik het rechten probleem op?
code:
1
2
3
4
5
6
| System.Security.SecurityException: System.Security.Permissions.SecurityPermission [i][stack trace][/i] The type of the first permission that failed was: System.Security.Permissions.SecurityPermission The Zone of the assembly that failed was: MyComputer |
Dit is ook wel logisch aangezien ik een extern activex component aanspreek. Ik dacht dit op te kunnen lossen door de pagina toe te voegen aan mijn trusted sites en de security op low te zetten. Dit mag helaas niet baten. Google vertelde mij het een en ander over GAC maar ik kreeg hier ook niet het gewenste resultaat.
Is het uberhaubt mogelijk om deze constructie te gebruiken, zo ja hoe los ik het rechten probleem op?