Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Berekening incl verzendkosten

Pagina: 1
Acties:

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb het een en ander samen gesteld in de pricewatch, en als ik nu op Verzendkosten meerekenen klik dan klopt iig een item niet. Hij geeft namelijk aan dat ik de Asrock 939Dual-SATA2, M1695 (PCI-e/AGP, Sound, LAN, SATA II, RAID) het beste bij Univendi kan kopen, maar het lijkt mij beter om hem bij Megawebshop.nl te kopen, omdat ik daar de verzendkosten toch al moet betalen, scheelt toch weer 6 euro 11. Klopt het dat dit fout is of hoort dit zo?

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Als ik het goed heb, worden de verzendkosten pèr onderdeel gepakt en is het niet zo dat de "meest optimale bestellingscombinatie" berekend wordt.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• MetalfanBlackness
  • Niet online
Ik dacht dus dat het wel zo was, maar dat is jammer, als dat zo is dan zou ik een feature request willen doen.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
MetalfanBlackness schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:35:
Ik dacht dus dat het wel zo was, maar dat is jammer, als dat zo is dan zou ik een feature request willen doen.
Dat kan :) , maar we zijn op de achtergrond ook al bezig met het ontwikkelen van een betere manier om verzendkosten te berekenen. Dat moet jou natuurlijk niet tegenhouden om je feature request te doen via Devtrack :) .

• MetalfanBlackness
  • Niet online
/me Gaat een melding maken bij devtrack

[ Voor 47% gewijzigd door MetalfanBlackness op 16-03-2006 19:29 . Reden: Ik kan niet rekenen ]