Toon posts:

Data van gratis gastenboek inlezen in MS SQL 2005

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment ben ik bezig met het bouwen van website. Hier komt ook een zelfgemaakt gastenboek op. Voorheen gebruikte we een gastenboek van koekjes.net.
Ik wil de berichten daarvan inlezen in m'n eigen gastenboek tabel. Ik heb gevraagd aan hen of dit mogelijk is. Hier kreeg in niet direct een duidelij antwoord op, ze kunnen back-up sturen.

Kan ik hier wat mee voor wat ik wil?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-02 17:02

André

Analytics dude

Dat ligt er aan hoe die back-up er uit ziet he, heb je daar al naar geinformeerd? ;)

En anders kun je altijd nog met een scriptje zelf de pagina leegtrekken.

[ Voor 15% gewijzigd door André op 16-03-2006 16:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
André schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:18:
Dat ligt er aan hoe die back-up er uit ziet he, heb je daar al naar geinformeerd? ;)

En anders kun je altijd nog met een scriptje zelf de pagina leegtrekken.
Ja dat heb ik al gevraagd, ik kreeg als antwoord: "Ik adviseer je omdat even uit te testen". Aangezien ik nog niet over die back-up kan beschikken heb ik dit nog niet kunnen doen.

Waar vind ik informatie over dergelijke scripts? Ik heb geen idee met welke zoekcriteria ik dat opzoek op Google omdat ik er gewoon niets vanaf weet.

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02 09:22

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik raad je aan om eerst eens de backup aan te vragen, grote kans dat je hem zo kan inlezen. (sql o.a.) Kan je dat niet dan kan je in ieder geval zien wat voor formaat het is.

[ Voor 27% gewijzigd door Max|Burn op 16-03-2006 20:19 ]

ma ma ma ma ma macron one

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nog niet in de positie om dat te kunnen vragen, ik ben zelf niet de beheerder namelijk maar een vriend van mij is dat. Toch zou ik wat meer informatie willen over het uitlezen middels een script. Kan iemand mij wat nuttige links geven?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
je zou bijvoorbeeld met behulp van asp.net of php een scriptje kunnen maken wat je backup doorloopt en dit dmv SQL in je nieuwe database zet.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoelde eigenlijk een script voor de pagin zelf dus niet voor de back-up. Is dat mogelijk?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Alles is mogelijk als je de beschikking hebt over een dump van je database. De echte vraag is of je er zelf moeite voor wil doen, want dat zul je wel moeten. Het gaat niet vanzelf. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:10

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik heb vroegah dat Koekjes.net ook gebruikt, en er zit idd een backupfunctie in die de HTML backupped...
Grote kans dat je die data dan ook zal krijgen van de maker...

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Verwijderd

Topicstarter
AW_Bos schreef op zondag 19 maart 2006 @ 22:24:
Ik heb vroegah dat Koekjes.net ook gebruikt, en er zit idd een backupfunctie in die de HTML backupped...
Grote kans dat je die data dan ook zal krijgen van de maker...
Weet jij nog in welke formaat die back-up gemaakt wordt?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Daar kom je vanzelf achter als de makers daarop reageren. Ik ken de mannen achter koekjes.net ervan, zal 't ff navragen ;)

Voor de rest vind ik dit topic niet echt DT&E waardig. Er zijn genoeg manieren te vinden om semi-automatisch de pagina's op te vragen, maar ik denk toch echt dat je eerste stap moet zijn: contact opnemen met de dienstverleners en even hun backup bekijken. Je kan eventueel vragen in welk formaat hun backup wordt aangeleverd :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.