Toon posts:

Laptop aanbiedingen gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik was van plan om deze laptop te kopen bij de makro voor 600 euro maar hij is daar helaas landelijk uitverkocht..

Ik ben op zoek naar een soort gelijke aanbieding of iets wat een beetje vergelijkbaar is met deze laptop voor ongeveer hetzelfde geld. Mijn maximale budget is 700 euro.

Weet er iemand nog een leuke aanbieding ?

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-02 21:58
Anders kijk je even in de pricewatch?

Er zijn zoveel bedrijven die stunten met laptops in de aanbieding, je kunt toch zelf wel even zoeken?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek zelf ook ja.. maar als iemand hier toevallig nog een leuke aanbieding weet is dat natuurlijk makkelijker en mischien ben ik die nog niet tegen gekomen...

En bij deze dus ook gelijk de info dat de HP COMPAQ NX 6125 bij de makro is uitverkocht

• HyperDevil
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-12-2025
1,8 GHz, 256 KB L2 cache, Geen FSB

geen Front Side Bus :P lijkt me lastig LOL!

Verwijderd

Topicstarter
Als iemand nog wat leuks weet hoor ik het wel.. Ik zoek in de tussentijd verder... :)

• blablable
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-12-2025

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:27

ko9

Verwijderd

www.lidl.nl heeft 2 nieuwe laptops in de aanbiedingen

Verwijderd

Topicstarter
Die van lidl zijn beiden boven de 1000 euro.. en die van studenten net ziet er wel aardig uit alleen ik vind hem een beetje prijzig voor deze spec's:

Intel CeleronM 360 (1.4 GHz, 400 MHz FSB), 1x 512 MB DDR2, 60 GB - 5400 rpm, 15", DVD SuperMulti, Wireless LAN 802.11b/g, XP Home, 1 jaar garantie 3x USB, 1x TV-out (S-video), koptelefoon- en microfoonaansluiting, 1x LAN, 1x modem CD/DVD playbuttons

Verwijderd

Je kan ook gewoon de folders van de MediaMarkt in de gaten houden :)

Jurrie

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

GH45T schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:30:
Anders kijk je even in de pricewatch?

Er zijn zoveel bedrijven die stunten met laptops in de aanbieding, je kunt toch zelf wel even zoeken?
Zie deze post/ dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.