Toon posts:

DVD wordt niet meer herkend?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensjes,

Ik heb een probleempje, Ik heb namelijk in mijn computer een DVDRW gebruikt die ik normaal in mijn Philips DVD-Recorder gebruikte. Nu heb ik hem weer leeg gemaakt en terug in mijn DVD recorder gedaan, alleen nu wordt hij niet meer herkend? vervolgens heb ik hem gewist, (niet snel, maar volledig) en dat helpt ook niet? als ik mijn DVDRW nu in DVD-recorder leg zegt hij data DVD, hoe krijg ik mijn DVD-tje weer goed?

Thx

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Kan je hem niet wissen met je dvd-recorder?
Het zou goed kunnen dat je pc een andere indeling gebruikt bij het wissen :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Topicstarter
Gonadan schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 14:54:
Kan je hem niet wissen met je dvd-recorder?
Het zou goed kunnen dat je pc een andere indeling gebruikt bij het wissen :)
nee dat gaat niet hij geeft de melding in de DVD-recorder dat het een datadisk is... duss iemand?

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11-2025
Gebruik anders een ander programma voor het wissen, misschien dat het wat uitmaakt. En anders, wat kost een dvdrw nou tegenwoordig....

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Ik denk dat de gebruiker wil weten wat hij nou precies fout heeft gedaan, zodat dat ook niet gaat gebeuren bij de dvd-rw's die hij opnieuw aanschaft.

Wat heb je precies gedaan, welke programma(s) en wat heb je misschien anders gedaan dan voorgaande keren?

Misschien heb je wel een sessie op de disk aangemaakt en niet afgesloten, veel standalone's hebben daar problemen mee!

[ Voor 21% gewijzigd door Zucht388 op 17-03-2006 11:07 ]

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:01
Ik heb dit probleem ook gehad met een SONY dvd recorder....
Een DVD die ik gewist had met NERO werd niet meer goed herkend door de dvd recorder.

Nadat ik de DVD gewist had met het DVD Writing tool van TMPGEnc DVD Author 1.6 werktde deze wel weer gewoon.
Pagina: 1