Die vraag kan je beter stellen in Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 15 dacht ik zo
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ik denk dat je er bij het spel wel een boekje zit en daar zal het vast in staan.
Ja, dat kan. Disk erin rammen, volgens mij ff een update'je eroverheen installeren die je automatisch voor je kiezen krijgt en klaar.
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Kan gewoon inderdaad, en volgens mij heb je zelfs geen update nodig (of is dat voor Halo 2 offline?). Met z'n 2en via 1 account lukte mij alleen niet, ik kreeg dan gezeur over een Ranked Match ofzo terwijl ik daar nergens voor gekozen had.
das vreemd, ik heb inderdaat een standaart update gekregen, uiteraard geinstaleerd (das btw versie 1.1) maar nu elke keer als ik online wil, weigert hij en zegt ie dat ik een message van xbox live heb..(wat niet zo is)
Je hebt toch wel Xbox Gold en niet Silver? Met Gold kun je online gamen, met Silver niet!
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Pagina: 1