Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoeveel per uur voor 16 jarige, weinig ervaring?

Pagina: 1
Acties:

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 22:30
Beste mensen,
Ik heb een aanbod gekregen om bij een internetbedrijfje te gaan werken. Ze willen dat ik wat kleine klusjes ga doen en dat ik wat kleine dingen maak met javascript en php. Ik ben 16 jaar, doe HAVO 5 N&T, en heb weinig ervaring met werken bij een bedrijf (ik ben vakkenvuller, thats all, daar verdien ik trouwens 3,80 p/u). Hoeveel zou ik per uur kunnen verdienen?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Mjah, net iets boven het minimum denk ik? €4,50 ofzo?

• 3V3RT
van welk minimum ga je dan uit? . Want ik weet dat 3,80 niet minimumloon is . Eigenlijk zou ik 3,10 verdienen, maar omdat ik er al een jaar bij die supermarkt werk....

[ Voor 7% gewijzigd door 3V3RT op 16-03-2006 14:14 ]

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
3V3RT schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 14:06:
Beste mensen,
Ik heb een aanbod gekregen om bij een internetbedrijfje te gaan werken. Ze willen dat ik wat kleine klusjes ga doen en dat ik wat kleine dingen maak met javascript en php. Ik ben 16 jaar, doe HAVO 5 N&T, en heb weinig ervaring met werken bij een bedrijf (ik ben vakkenvuller, thats all, daar verdien ik trouwens 3,80 p/u). Hoeveel zou ik per uur kunnen verdienen?
www.loonwijzer.nl

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• 3V3RT
ik bereken dus m'n minimunloon met 8 uur per week werken, en dat de week ook 8 uur is. Dan komt er ongeveer 12 euro uit. Kan iemand mij helpen ermee?. Heeft iemand ervaring met werken voor dit soort bedrijfjes?

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:32
Als je goed bent uiteraard meer, als je veel kan leren juist minder etcetera. Probeer er gewoon het meeste uit te slepen, laat hen sowieso een eerste voorstel doen!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-11 23:43

Ardana

Mens

Als je het "professioneel" wil aanpakken, dan zorg je dat je eerst een "vraagprijs" hebt (en hen dat laat weten) voordat zij jou een aanbod kunnen doen.

Als vakkenvuller ben je onderling uitwisselbaar en kun je je hooguit onderscheiden op snelheid van werken, je flexibiliteit en hoe je in het team past. Maar voor jou 10 anderen.

Als scripter e.d. wordt je om je kennis en ervaring gevraagd, en heb je niet meer het "voor jou 10 anderen effect". Wel dat iemand met meer ervaring/kennis meer waard is.

Je moet dus zorgen dat je jezelf niet uit de markt prijst, maar ook niet ver onder je marktwaarde gaat zitten. Tussen de € 4 en €4,50 lijkt me geen slecht plan, ook al omdat jij er ook wat mee opschiet als je dit baantje aanneemt (staat leuk op je CV en je leert nog 'ns wat.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

• 3V3RT
Hartstikke bedankt allemaal!, ik laat het weten wat er van terecht komt :)

• SmoothTweaker
  • Laatst online: 09:06
als 16 jarige vakkenvullen vorige jaar kreeg ik 4.81 netto. maar denk dat 3.50 ofzo wel minium is

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-11 15:47
SmoothTweaker schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 21:48:
als 16 jarige vakkenvullen vorige jaar kreeg ik 4.81 netto. maar denk dat 3.50 ofzo wel minium is
dan had jij het goed gedaan, bij dekamarkt was het starters loon 3,10 netto als ik het goed heb.

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 11:26

racoon

mooowwww

Ik begon op me 16e met 5 gulden per uur

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Verwijderd

Ik doe iets vergelijkbaars met wat jij gaat doen. Ik ben op m'n 14e (VWO klas 3, geen andere werkervaring) begonnen op 3,50 euro per uur. Na een paar maanden zat ik op 5,00 euro. Ik werk er nu 2 jaar en verdien 7,00 euro per uur. Een vriend van me werkt bij het internetbedrijfje van z'n vader en vangt 5,00 euro per uur. Een euro of vier, vijf lijkt me dus niet onredelijk.

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 13:49
Killion schreef op zondag 19 maart 2006 @ 16:14:
[...]
dan had jij het goed gedaan, bij dekamarkt was het starters loon 3,10 netto als ik het goed heb.
Klopt :)

Misschien dat je kan aantonen wat je al kan, wie weet gooien ze er dan nog een paar centen bovenop. Een bedrijf heeft sowieso zijn vaste minimumlonen en daar komt dan altijd nog ervaring die jij al hebt en ervaring die je binnen het bedrijf maakt bij.
Pagina: 1