Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
okay bedankt.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Dit progje werkt bij mij niet goed in Whistler beta2410, ook niet als ik em in W95 emulatie zet:(
Ik weet niet hoe het in Whistler zit, maar in W2K kan je het gewoon veranderen bij je mouse settings. Daar heb je niets anders voor nodigOp dinsdag 23 januari 2001 16:16 schreef [J.d.I.] DirtyHarry het volgende:
Dit progje werkt bij mij niet goed in Whistler beta2410, ook niet als ik em in W95 emulatie zet:(
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Verwijderd
Duh, vanaf Win2K zit het standaard ingebouwdOp dinsdag 23 januari 2001 16:16 schreef [J.d.I.] DirtyHarry het volgende:
Waar dan? Gewoon bij advanced mouse settings? Zet ik hem daar op 100Hz (hoger gaat niet:() en vervolgens gebruik ik een progje om de ps/2 rate te bekijken (dat werkt weer wel:?), staat hij op 56Hz|:(
ps2 rate werkt niet onder win2k(/whistler) als dat standaard instelding van whistler niet werkt zoek dan op www.tweakfiles.com een andere op die wel voor win2k geschikt is (weet de naam zo niet)..
Pagina: 1