Advertentie zonder link

Pagina: 1
Acties:

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-01 23:34
Beste,

Op de frontpage zag ik zojuist een advertentie voorbijkomen zonder link. Nu wilde ik de site van de betreffende adverteerder bezoeken, maar tot mijn verbazing linkte de advertentie naar tweakers.net door. Redelijk nuttloos i.m.h.o. gezien het feit dat ik daar al was :) Nu lijkt mij dat dus niet de bedoeling en dit leek mij de geschikte plek om er melding van te maken.
(Ben even de naam van het bedrijf kwijt maar de advertentie verschijnt boven het van softwareupdates. Althans net, als je advertenties wilt krijg je ze niet...)

Voor nu zoek ik wel even op Google zodat ik ze alsnog mede kan delen dat servicedeskmedewerkers geen "top nerds zijn" en de rest van de aangeboden functies ook niet echt in die buurt komen. :P

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:58

Inge Janse

post-l33t

Real works. De link werkt hier/inmiddels wel en gaat naar http://www.realworks.nl/personeelgezocht/. 'Top nerds' bevat daarnaast een taalfout, tenzij ze bedoelen dat ze de top (whatever that may be) der nerds zoeken. 'Top nerds gezocht' is - qua constructie - vergelijkbaar met 'aanvoerder (der) nerds gezocht' of 'gemene deler (van) nerds gezocht'.

[ Voor 5% gewijzigd door Inge Janse op 16-03-2006 13:58 ]

ingejanse.nl: dingen die ik doe

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-01 23:34
Bij mij werkt de link nog steeds niet... :?