Toon posts:

Onthefly coderen naar wmv?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb een laptop, een webcam, en 20GB schijfruimte. Nu moet ik dmv de webcam 2x 3uur nonstop video op kunnen nemen. Ik heb dit geprobeert dmv de tool van Logitech die standaard bij de camera zit, maar deze gaat pas na het op stop zetten van het opnemen de video coderen/comprimeren. Op een Celeron 2,8 Ghz duurt mij dit te lang. Dus is er een programma waarmee ik met mijn webcam kan opnemen en direct kan coderen naar wmv?
Resolutie is trouwens 640 x 480. Geluid hoeft niet worden opgenomen

• videodok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 06:45
Windows media encoder gratis te downloaden van de miscrosoft site

http://www.microsoft.com/...ries/encoder/default.mspx

[ Voor 38% gewijzigd door videodok op 16-03-2006 11:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
En die kan dus opnemen vanaf een USB webcam en dit direct omzetten naar wmv?
Want wat ik zo in de Features lees is dat hij alleen de audio direct kan coderen

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2006 11:59 ]

• videodok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 06:45
Nee joh niet alleen audio, goed lezen (live) audio en video, Hij kan direct opnemen van je webcam en opslaan op je HD, maar ook tegelijk streamen naar een server.

[ Voor 15% gewijzigd door videodok op 16-03-2006 12:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ah dan gaan we daar vanavond even mee experimenteren, zit nu op me werk ;) Het is de bedoeling dat er een rit van Almelo naar Assen word opgenomen. En de terugweg weer, dit gebeurt in meerdere auto's en word samengevoegd tot 1 film (split screen's) en dit versnelt weergegeven in een totaal video met een soort van evenement verslagje :)