Toon posts:

Resolutie beperking Rome total war

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voorheen kon ik mijn resolutie altijd tot 1280x1024 zetten of hoger.. Laatst pakte ik de game weer is op en is de maximale resolutie 1024x768. Hoger selecteren is niet mogelijk (staat niet in het lijstje).
Zelfs na een format is de beperking hetzelfde

19" TFT monitor
ati radeon 9800 pro 128mb (nieuwste drivers en direct x)

thanks

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

Update de game eens , en geef ons ook eens meer DETAILS

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:42
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 10:43:
Voorheen kon ik mijn resolutie altijd tot 1280x1024 zetten of hoger.. Laatst pakte ik de game weer is op en is de maximale resolutie 1024x768. Hoger selecteren is niet mogelijk (staat niet in het lijstje).
Zelfs na een format is de beperking hetzelfde

19" TFT monitor
ati radeon 9800 pro 128mb (nieuwste drivers en direct x)

thanks
Kijk eens of je de juiste driver voor de monitor hebt geïnstalleerd. Ik heb dit probleem ook eens gehad in Chronicles of Riddick, daar kon ik ook pas hogere resoluties kiezen nadat ik de monitor-driver had geïnstalleerd.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even de monitor drivers geinstalleerd. stond nog op plug and play.. maar wil niet baten bij rome total war 8)7

Kudos voor de gouden tip! ;)

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-11 11:22
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 19:29:
Ik heb even de monitor drivers geinstalleerd. stond nog op plug and play.. maar wil niet baten bij rome total war 8)7

Kudos voor de gouden tip! ;)
Ik weet niet waar het aan ligt, maar kan je wel een tip geven wat je in ieder geval niet moet proberen :P.

Ik heb zojuist het spel geïnstalleerd om ff te kijken waar het aan kon liggen. Niets gevonden, maar wel geprobeerd of je de instellingen direct kon aanpassen vanuit de config file. Na dat te doen heb ik meteen m'n installatie weer vern**kt. Niet proberen dus.