Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• hetallerbeste
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-06 22:03
Hallo medegebruikers van de QTEK 9100.

Ook ik ben overgegaan van de nederlandse T-Mobile naar de IMATE ROM een uitmuntend tevreden over mijn QTEK. Ter informatie ik heb de QTEC tweedehands gekocht en heb er een KPN kaart in zitten wat goed werkt. Echter heb ik een klein probleempje met mijn overklokken. Tenminste ik vermoed dat dit met het overklokken te maken heeft. Voor mij is het belangrijk dat ik in de avond bereikbaar ben. Met het overklokken moet ik wel eens opmerken dat mijn systeem gaat hangen. En met hangen bedoel ik dan druk em in de standby en doe hem daarna weer aan. Op dat moment is het systeem niet meer aan te krijgen. Ook wanneer je belt naar de QTEK, hij reageert niet meer.

Ik heb zelf het vermoeden dat dit komt omdat omapclock direct wordt opgestart.
Waarschijnlijk gaat dit beter als deze tool pas een seconde later zou wordt opgestart.
Ik heb er (veel) minder vaak last van als ik Omapclock disable. Maar ook dan gebeurt het nog wel eens.

Mijn vraag is natuurlijk of meer deze ervaringen hebben met vastlopers en wanneer jullie het hebben opgelost zou ik graag willen weten hoe..

Mijn softwarelijst:
TomTom Navigator 5.24
Pocket Music
MemMaid (overclock functie niet geinstalleerd omdat dit via smartskey gaat)
NosTTNet
Pocket Hosts
Sprite Backup
Registry Wizard
Smartskey met Omapclock op 240

Te koop Jabra 620s (Bluetooth Stereo Headset) voor 60 euro. stuur een e-mail wanneer je interesse hebt!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Deze vraag hoort in het centrale topic waar je hem ook al gepost hebt:

hetallerbeste in "HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA V..."

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.