Ik ziet hier op school en daar zit een of andere beveiliging op waardoor de programma's die je installeert verwijdert worden na elke reboot. Ik wil dus java installeren maar voor dat je die kan gebruiken moet je je computer restarten, waardoor alles er dus weer afgegooit word. Er staat hier windows Xp op de computer. Weet iemand mischien een manier om het erop te laten staan?
Ik zou zeggen, meld het bij de admin. Java lijkt me toch wel een vereiste. Of het is een beveiligingsissue. Verder denk ik niet dat het kan, want daar is dat programma voor. Welk programma doet dat eigenlijk. Noem de naam zodat iemand het kan herkennen.
Ik denk dat dit door een Reborn kaart gedaan wordt, hier kun je dus niet omheen.
Verwijderd
Waarschijnlijk heeft de admin van school dit niet voor niks gedaan. Maar je kan dit meestal omzeilen door niet een volledige restart uit te voeren.
Bij de meeste programma`s is herstart van alleen explorer genoeg. dus ctrl-alt-del en explorer afsluiten, daarna weer ctrl-alt-del en kiezen voor "taak uitvoeren" explorer intypen en waarschijnlijk gaat je java nu werken, helaas niet meer na een herstart.
Voor de zekerheid kan je het beste de admin zelf vragen waarom java niet is geinstalleerd en hem uitleggen waarvoor je het nodig hebt zodat wanneer hij dit nodig vind (moet het wel in relatie zijn met school) java kan installeren.
Bij de meeste programma`s is herstart van alleen explorer genoeg. dus ctrl-alt-del en explorer afsluiten, daarna weer ctrl-alt-del en kiezen voor "taak uitvoeren" explorer intypen en waarschijnlijk gaat je java nu werken, helaas niet meer na een herstart.
Voor de zekerheid kan je het beste de admin zelf vragen waarom java niet is geinstalleerd en hem uitleggen waarvoor je het nodig hebt zodat wanneer hij dit nodig vind (moet het wel in relatie zijn met school) java kan installeren.
Zoals ook uitgelegd in het Het algemeen beleid #security willen we op GoT niet meewerken aan dit soort omzeilingen van beveiligingen. Als je Java nodig hebt, vraag het de beheerder.
offtopic:
Hoe dan ook is het nodig om voor je een topic opent, even de relevante sticky topics (
) boven aan het desbetreffende subforum te lezen, dat heb je niet gedaan 
Hoe dan ook is het nodig om voor je een topic opent, even de relevante sticky topics (
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()