[2e hands ibm a21m] alle installaties mislukken

Pagina: 1
Acties:

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-02 07:35
Onlangs heb ik 2e hands een ibm laptop gekocht. toen ik daarop wat wilde installeren kreeg ik telkens de melding van: het gedownloade bestand is beschadig of corrupt. Dus uiteindelijk heb ik windows er helemaal opnieuw opgegooid. tijdens de installatie kreeg ik al meldingen van bestanden die niet konden worden gekopieerd, maar als ik op opnieuw klikte lukte het blijkbaar wel.
Nu heb ik op die nieuwe install in 2 instanties msn kunnen installeren, in 2x itunes. Kaspersky gaf ook een foutmelding bij installatie, maar dat was gelukkig geen essentieel bestand. Nu probeer ik open office te installeren, ik heb het al op verschillende manier geprobeerd maar ik blijf de melding krijgen van het bestand is corrupt. Net zoals ik nu bij installatie van office2003 een melding krijg dat er een cab bestand op de cdrom beschadigd is terwijl ik daar nog nooit last van gehad heb.
Via het netwerk heb ik ook xp sp2 over gezonden naar mijn laptop om sp2 erop te zetten. Halverwege het uitpakken krijg ik dan geheid de melding dat het bestand beschadigd is. Ik heb open office op mijn gewone pc gedownload en toen geprobeerd naar mijn laptop te verzenden en daarna te installeren maar ik blijf hetzelfde probleem houden. als ik dan de setup file open op de gewone pc, is er niks aan de hand met het bestand van openoffice (zou ook wel vreemd zijn) maar op de laptop krijg ik dus gewoon een foutmelding dat dit bestand corrupt is.

Ik heb al het hitachi drive fitness test programma gedraaid om te kijken of er problemen zijn met de HDD, maar het programma heeft geen fouten gevonden.
Wat kan hier aan de hand zijn?