Toon posts:

rippen streams via windows media player

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hi als je via uitzending gemist, de videos opent met windows media player, is
er dan n mogelijkheid die te rippen, op te nemen, etc? heb je daar n programma voor nodig?
ik heb al wat tutorials gevonden maar geen van alle werkte
help

Verwijderd

Je moet met een bepaald programmatje de rip uitvoeren, hierin kan je oa de server, url, refferer, useragent, enzovoort in aanpassen. Vaak worden die dingen zo dicht mogelijk gezet, dus moet je met bijvoorbeeld Ethereal even kijken watvoor packets er verstuurd worden, zodat je dat kan nabouwen in het programmatje. Dan kan je als het goed is opemen :Y)

Maargoed wat heb je al geprobeerd? Wat heb je al gedaan? Want enkel "geen van alle werkte" is een beetje kortaf. Ook is mijn glazen bol gisterennacht gestolen door een inbreker, dus ik kan er niet in kijken en zien wat jij allemaal al geprobeerd hebt.

Verwijderd

Topicstarter
hi ik heb het met t programma, NetTransport geprobeerd, alleen de urls die worden gevraagd kan ik niet vinden, en de tutorial is veder ook niet duidelijk daarin,

weet jij misschien n tutorial hoe je t stap voor stap moet doen?
want de termen die je noemt zijn voor mij abracadabra

Verwijderd

Dat is idd het progje wat ik gebruikte om te rippen. Verder de url's kan je vinden in de HTML bron van uitzending gemist, of dmv wat rechtermuisknop -> opslaan als/copy link location wat gaan spelen. Daar zit ergens de server url in verwerkt.

Verwijderd

Topicstarter
ken je misschien n tutorial waar het helemaal word uitgelegd?