Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
WGR614v6 Version 1.0.11
Published Jan. 17, 2005
Fixes
1. Router does not reboot under heavy traffic.
2. DHCP client now renews after lease expires.
3. Fixes German ISP PPPoE.
WEP werkt volgens mij gewoon.
Wat niet hoeft te werken is WEP en WPA tegelijk. Probeer anders in de laptop alle draadloze voorkeursnetwerken te verwijderen, kaartje erin/eruit, WZC service restarten en opnieuw scannen naar het draadloos netwerk en verbinding maken.
Published Jan. 17, 2005
Fixes
1. Router does not reboot under heavy traffic.
2. DHCP client now renews after lease expires.
3. Fixes German ISP PPPoE.
WEP werkt volgens mij gewoon.
Wat niet hoeft te werken is WEP en WPA tegelijk. Probeer anders in de laptop alle draadloze voorkeursnetwerken te verwijderen, kaartje erin/eruit, WZC service restarten en opnieuw scannen naar het draadloos netwerk en verbinding maken.
Verwijderd
is het al iemand gelukt deze nieuwe FW (1.0.11) te laden? ik krijg een foutmelding bij de door @home geleverde router tijdens de upgrade, een foutmelding geeft aan dat er iets niet helemaal; goed is met het bestand?
De huideige versie van de FW in de router is 1.0.7.ESS_1.0.7
Sorry voor de schop, maar dit wil ik ook graag weten!Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 09:59:
is het al iemand gelukt deze nieuwe FW (1.0.11) te laden? ik krijg een foutmelding bij de door @home geleverde router tijdens de upgrade, een foutmelding geeft aan dat er iets niet helemaal; goed is met het bestand?
Want ik heb alle instellingen van @home al de deur uitgeschopt, maar ik kan hem niet upgraden!
Ik krijg ook die error. Ik heb zelfs al geprobeerd om hem naar fabrieksinstellingen terug te laten gaan, maar dat is dus weer hetzelfde als dat het was van @home...
En bij valt de verbinding met internet dus ook gewoon af en toe weg. Het gaat een hele tijd goed en dan opeens geen verbinding meer, wel met de router, maar niet met internet. Hoogst irritant. Vandaar dat ik de firmware wil upgraden.
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
De firmware van de netgear site kan niet geflashed in de @Home router, hij is namelijk niet fysiek hetzelfde als die van netgear.
Echter heeft @Home wel een nieuwere firmware, deze komt binnenkort op de site te staan als het goed is. De Technische dienst moet hem ook kunnen mailen ofzo.
ik zou zeggen bel even
Echter heeft @Home wel een nieuwere firmware, deze komt binnenkort op de site te staan als het goed is. De Technische dienst moet hem ook kunnen mailen ofzo.
ik zou zeggen bel even
Ik heb inmiddels de firmware hij is nog niet officieel uit. Maar wat Tetsuo zegt klopt. Maar nu hoorde ik van de week van @home dat het wel kan als je eerst een harde reboot doet (dus 30 sec dat pinnetje indrukt) en dan de zou het misschien moeten kunnen. Ik vraag dat nog na want anders verkopen ze iets met leugens. De firmware staat op:
http://www.yousendit.com/...oad&ufid=B611A0736A216B69
De man van wie ik dit heb belt mij nog terug. Ik vraag dan gelijk even na hoe het zit met die firmware van de site van netgear (m.b.t. de harde reset). Ik zal al mijn bevindingen posten in het @home problemen topic.
De man van wie ik dit heb belt mij nog terug. Ik vraag dan gelijk even na hoe het zit met die firmware van de site van netgear (m.b.t. de harde reset). Ik zal al mijn bevindingen posten in het @home problemen topic.
Verwijderd
Hoi, ik lees het nu net en tot de dag van vandaag nog geen reactie van @home.vuurfreter schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:19:
Ik heb inmiddels de firmware hij is nog niet officieel uit. Maar wat Tetsuo zegt klopt. Maar nu hoorde ik van de week van @home dat het wel kan als je eerst een harde reboot doet (dus 30 sec dat pinnetje indrukt) en dan de zou het misschien moeten kunnen. Ik vraag dat nog na want anders verkopen ze iets met leugens. De firmware staat op:
Zou je de firmware er nog eens op kunnen zetten? De link werkt niet meer
Hier staat ie
Wireless probleem (@home?)
Wireless probleem (@home?)
Verwijderd
Dank je wel, ik heb hem gevonden,
En Geinstalleerd, nu ben ik dus benieuwd hoe het nu met de router gaat (de tijd zal het leren)
Heb je toevallig ook een idee wat er allemaal gewijzigd is? of waar ik dat kan vinden
Ik heb er geen idee van. Dat heeft die man mij toen niet verteld.
Verwijderd
Nou tot op de dag van vandaag heb ik nog geen enkel probleem meer gehad met mijn router dus de update heeft heel goed geholpen.Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 23:08:
[...]
Dank je wel, ik heb hem gevonden,
En Geinstalleerd, nu ben ik dus benieuwd hoe het nu met de router gaat (de tijd zal het leren)
Heb je toevallig ook een idee wat er allemaal gewijzigd is? of waar ik dat kan vinden
Nogmaal hartelijk bedankt
Pagina: 1