Wij hebben momenteel thuis een kabelverbinding liggen, maar onze ADSL verbinding werkt ook nog steeds gewoon terwijl die er 1 maart al uit had moeten liggen. Aangezien het inmiddels ruim 2 weken verder is, is het geen gek idee dat er gewoon vergeten is de lijn af te sluiten en dat hij dus gewoon blijft (via Demon, bbned btw). Uiteraard ga ik geen slapende honden wakker maken.
Om deze reden ben ik wat gaan zoeken naar Dual WAN routers, die dus de 2 verbindingen kunnen combineren
. Echter is dit nog niet zo gemakkelijk, de pricewatch is totaal niet doorzoekbaar voor dit soort producten, wat ook niet raar is, omdat het geen mainstream producten zijn.
Ik ben op zoek naar een consumentenoplossing, maar ik zie dat je snel bij zakelijke routers uitkomt, met bijbehorende prijzen. Het moet wel leuk blijven, dus aub. geen routers van 300 euro aandragen
. Verder zou het erg fijn zijn als er ook wireless (54Mb) functionaliteit op zit.
Nu heb ik dus de volgenden gevonden, maar volgens mij kan het lijstje nog heel wat langer :):
- Edimax 6624 (dat zo'n budgetmerk hieraan doet!
) - 95 euro
- Hawking H2WR54G (54Mb wireless!) - 65 euro
- Linksys RV082 (zakelijke oplossing)
Graag aanvulling
.
Om deze reden ben ik wat gaan zoeken naar Dual WAN routers, die dus de 2 verbindingen kunnen combineren
Ik ben op zoek naar een consumentenoplossing, maar ik zie dat je snel bij zakelijke routers uitkomt, met bijbehorende prijzen. Het moet wel leuk blijven, dus aub. geen routers van 300 euro aandragen
Nu heb ik dus de volgenden gevonden, maar volgens mij kan het lijstje nog heel wat langer :):
- Edimax 6624 (dat zo'n budgetmerk hieraan doet!
- Hawking H2WR54G (54Mb wireless!) - 65 euro
- Linksys RV082 (zakelijke oplossing)
Graag aanvulling