Toon posts:

Toetsebord enterknop functioneerd niet (goed)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste, tweakers... Mijn enterknop (van een standaard toetsenbord) is er van het ene op het andere moment mee opgehouden. Zowel de normale knop als die rechts op het numpad. Ik heb geprobeerd de driver (standaard microsoft-driver) opnieuw te installeren en meen dat dat gelukt is, maar het probleem bleef bestaand. Rede dat ik denk dat het een softwareprobleem is, is dat het ten eerste pas optreed na het opstarten: bij het inlogscherm kan ik enter nog wel gebruiken en tijdens het opstarten (als ik snel genoeg ben) ook om mijn internetconnectie te selecteren, daarna houdt hij er in alle programma's mee op. Ten tweede is het natuurlijk vreemd dat beide knoppen het niet doen: het moet aan de enterfuctie en niet aan de knop liggen. Wat kan ik doen?! Wie kan mij helpen! Het is echt heel erg vervelend...! :X MELLE

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

start MSconfig eens en gooi hier eens alles uit dat je niet gebruikt. misschien dat daar een prog instaat dat je entertoets blockt ofzo.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Spywarecheck wil ook nog wel eens wonderen doen ;) HiJack er overheen zou ik ook ff checken. verder: heb je per ongelijk je toetsenbord / landinstellingen fout staan :? Kan zomaar gebeuren door een alt-shift combinatie, of wat er dan ook ingesteld staan. :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Windows versie gaat het hier over?