[NIS2006] Loopt vast bij activeren? *

Pagina: 1
Acties:
  • 264 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Topicstarter
Het volgende is het geval. Ik draai sinds de aanschaf van mijn laptop DELL Inpiron 8600 al norton 2005. Nu heb ik onlangs Norton 2006 Internet Secturity gekocht in de winkel (de volgende versie van wat voorgeinstalleerd was op mijn computer. Deze heb ik in beginsel goed geinstalleerd gekregen. Echter op een gegeven moment begon hij bij opstarten raar te doen en vertoonde kuren. Norton was niet meer automatisch enabled. Na verschillende dingen geprobeerd te hebben heb ik toen besloten om norton maar opnieuw te installeren. Echter als ik nu installeer dan loopt het zaakje helemaal vast op het moment dat hij moet activeren:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/gerwin.prins/got/norton.gif

Onderstaand scherm blijft in beeld staan met een zandlopertje. Verder komt hij niet.

Ik heb volgende twee dingen geprobeerd:
http://service1.symantec....6fe000519e78?OpenDocument
http://service1.symantec....&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=

Waar zou dit aan kunnen liggen. Ik heb toch alles van Norton verwijderd en dus moet hij een schone installatie toch zonder problemen kunnen doen?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

• Gerwin

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Topicstarter
Niemand die me op weg kan helpen? Alles is legaal gekocht in de winkel.
Waar kan het aanliggen dat cfgwiz.exe op dat moment blijft hangen?

• Gerwin

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Topicstarter
Eindelijk heb ik het zaakje aan de praat en is Norton weer geinstalleerd. Hoe het gebeurd is ben ik niet helemaal achter, mogelijk dat er toch iets achter gebleven is in het register. Nu heb ik echter het probleem weer dat ik eerst had en waarom ik besloten had Norton opnieuw te installeren op mijn laptop:

Bij opstarten is Norton Internet Security disabled (hij is wel aan te zetten maar dat is gewoon lastig). Daarnaast meldt het script dat Windows Update niet aan zou staan terwijl dit wel degelijk het geval is. Om dit op te lossen moet ik bij elke startup het Windows Update gebeuren uit en dat weer aanzetten. (ook lastig). Iemand die me op weg kan helpen waar dit aan zou kunnen liggen en hoe ik dit probleem op kan lossen? Bvd.

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:09

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Heb je symNRT gebruikt? Tooltje van symantec die alle troep van ze verwijderd.

De links niet aangeklikt :X

[ Voor 21% gewijzigd door hufkes op 16-03-2006 16:50 ]

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• Gerwin

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Topicstarter
Niemand?

• SteelPan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:31
Als ik het zo lees is je Windows een beetje van slag.
Hoe en of je dit allemaal handmatig weer aan het werk krijgt durf ik niet te zeggen.
Ik zou een nieuwe Windows install overwegen,en als je zo nodig moet,daar weer je Norton spullen
opnieuw opzetten.
Mijn ervaringen met Norton zijn niet onverdeeld positief,maar het zou wel geinstalleerd moeten kunnen
worden zonder al te grote problemen.
Maar als je handmatig aan de gang wil zou je eens naar de services kunnen kijken of er een aantal niet correct ingesteld staan of zelfs uitgeschakeld,terwijl je ze misschien wel nodig hebt.
Ik ga er wel even vanuit dat je internet hebt op de laptop als Norton wil Activeren.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan. Had je toevallig al contact gezocht met Symantec? Ik dacht dat je recht had op telefonische support bij hun producten?

Compleet schone installatie Norton Internet Security 2006 > [NIS2006] Loopt vast bij activeren? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Zerosix21
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-01 12:47
Ik denk dat je spyware of een virus of iets in die richting op je pc geinstalleerd heb.
Dat daardoor je norton niet goed geinstalleerd word, en je windows update van slag is.

Probeer op internet online je pc eens te laten scannen.
En je pc te scannen op spyware (mbv hitmanpro)
Pagina: 1