[XP] Telkens foutmelding bij setups van gedownloade software

Pagina: 1
Acties:

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 14:59
Iedere keer als ik software download (voor mijn mobiele telefoon, voor java, voor msn, voor itunes) dan krijg ik bij de setup een melding dat de installatie bestanden beschadigd zijn, of dat een cab bestand corrupt is. Is hier een oorzaak voor? Ik heb windows xp al helemaal opnieuw geinstalleerd en ik kreeg net weer dezelfde meldingen.

Nu bij de installatie van Kaspersky's AVP krijg ik ook een foutmelding, in dezelfde trand als hierboven staat. Nog nooit heb ik daar een probleem mee gehad bij installeren. KAn de harde schijf brak zijn dat daarom de installatie zo moeizaam gaat?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke meldingen krijg je precies?
Ik ga even de Windows versie in je topic titel zetten - let hier aub ook zelf op :)

• wouter37
  • Laatst online: 12-03 14:27
heb je een nforce mobo ?
zo ja installeer dan de drivers zonder de firewall

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

• DeRooney
Sorry voor vergeten van OS in topic. Het gaat om een ibm thinkpad a21m. Hierbij kwamen telkens foutmeldingen als een programma was gedownload zoals openoffice, xp sp2 service install, msn messenger. Ik heb nu twee tests gedaan met hardware diagnose tools (hitachi drive fitness test en memtest) en memtest gaf problemen aan met het geheugen. Dus mogelijk is het probleem opgelost als een goede geheugen module geplaatst wordt.

Alleen die heb ik nu nog niet. Is het ook mogelijk om een geheugen module tot een bepaalde grens te gebruiken? in mijn 128mb module zit het probleem op 114,2 mb. Dus als ik het zou limiteren tot 114mb zou ik 50 mb meer hebben dan nu en hopelijk zonder problemen kunnen werken tot die module vervangen wordt... is dat software-matig mogelijk?

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je kan in je boot.ini een MAXMEM parameter opgeven (http://support.microsoft.com/kb/833721) maar ik weet eigenlijk niet of dat je dat echt gaat helpen.. Het is iig het proberen waard :)

• DeRooney
ik heb het stuk gelezen. Alleen blokkeert ie dan het stuk na 114.2 mb? of zou je ook gewoon 1mb uit kunnen schakelen?
Pagina: 1