Toon posts:

Enterknop functioneerd (softwarematig?) niet...

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste, tweakers... Mijn enterknop (van een standaard toetsenbord) is er van het ene op het andere moment mee opgehouden. Zowel de normale knop als die rechts op het numpad. Ik heb geprobeerd de driver (standaard microsoft-driver) opnieuw te installeren en meen dat dat gelukt is, maar het probleem bleef bestaand. Rede dat ik denk dat het een softwareprobleem is, is dat het ten eerste pas optreed na het opstarten: bij het inlogscherm kan ik enter nog wel gebruiken en tijdens het opstarten (als ik snel genoeg ben) ook om mijn internetconnectie te selecteren, daarna houdt hij er in alle programma's mee op. Ten tweede is het natuurlijk vreemd dat beide knoppen het niet doen: het moet aan de enterfuctie en niet aan de knop liggen. Wat kan ik doen?! Wie kan mij helpen! Het is echt heel erg vervelend...! :X MELLE

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-02 12:01

IEF

Why so serious?

begin eens met met msconfig alle startup applicaties te disablen ?

werkt hij wel in safemode ? (lijkt me logisch)

Verwijderd

Doet de enter key het wel op het "on-screen" keyboard?

Verwijderd

Ga naar MSconfig en zet bij "opstarten" zoveel mogelijk uit.
Dan weet je zeker dat er geen programma is dat de "Enter" verpest.
Als de Enter wel werkt weet je waar het probleem zit.

He, verdorie te laat :(
mja, het gaat om het gebaar he?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 20:15 ]

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:59

Super_ik

haklust!

werkt crtl-m wel?

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je zegt zelf dat dit waarschijnlijk softwarematig is. Waarom probeer je niets in die richting - als je met Knoppix oid boot, werkt het dan? Zo nee toch hardware...

Maar aangezien je denkt dat het SW is weet je al dat je op verkeerde plek post, aangezien je niet zegt welk OS je draait kan ik ook niet naar juiste subforum moven. Indien Windows, WOS< indien iets anders NOS

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.