Ik heb een maand of 9 geleden een Orange abonnement genomen voor een nieuwe telefoon (was goedkoper dan los kopen) maar dat abo heb ik dus nooit gebruikt. Nu heb ik het echter opgezegd maar zit ik nog wel met een lading beltegoed (iets van 300 euro) op mijn kaart. Vroeger kon je dit dus naar een pre-paid kaart gooien, maar dat kan niet meer. Nou vroeg ik me af of er een manier is om dit tegoed naar een ander orangeabonnement te transferen?
Voor zover ik weet kan dat helemaal niet meer, je kan hooguit dit meenemen door iets van een verlenging van je abonnement te doen en anders helemaal niet geloof ik. Maar voor de zekerheid kun je nog wel even bellen met de klantenservice.
Verwijderd
of verlengen of je bent het kwijt
een tussen weg is er niet.
zit met een zelfde soort probleem
een tussen weg is er niet.
zit met een zelfde soort probleem
Via de search vond ik dit topic.. Misschien heb je er iets aan, de ts-er zit namelijk met hetzelfde probleem als jij.
Waarom heb je het eigenlijk niet gebruikt?
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Het was een extra abo, alleen om een nieuwe telefoon te krijgen. Ik heb al een t-mobile abo lopen waar ik eigenlijk genoeg aan heb (450 minuten).Yohan schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:15:
Waarom heb je het eigenlijk niet gebruikt?
Ik zie zo deze site staan:
www.beltegoedcashen.nl
Iemand ervaringen of dat te vertrouwen is?
Klinkt wel als een geloofwaardige oplossing 
Zij verdienen er wat aan, jij krijgt een gedeelte terug.
Zij verdienen er wat aan, jij krijgt een gedeelte terug.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Helaas
Dat werkte voorheen, Orange heeft daar al een stokje voor gestoken.
Ik reageerde overigens op Beltegoedcashen.nl
Ik reageerde overigens op Beltegoedcashen.nl
[ Voor 24% gewijzigd door Nitai op 19-03-2006 00:47 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
http://www.verbeljetegoed.nl/
Die werkt nog wel met orange, alleen moet je dan wel minstens 30 keer bellen voordat ze uitbetalen.
Die werkt nog wel met orange, alleen moet je dan wel minstens 30 keer bellen voordat ze uitbetalen.
Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?
Verwijderd
Ik kon mijn orange beltegoed wel gebruiken bij www.schotsware.com en erotiek.schotsware.com , maar beltegoed cashen is me nog niet gelukt.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2006 14:43 ]
Pagina: 1