Toon posts:

van 7800 gt naar 7900 gt

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi, ik ben van plan om een Asus 7900 GT te kopen, ik heb er nu een Asus 7800 GT in zitten.
is het nu nodig om windows erop nieuw op te zetten? of kan ik gewoon de drivers nog een keer er over heen gooien als ik de 7900 gt er in heb zitten?
ik weet het dus niet zeker maar ik denk zelf dat ik windows er niet opnieuw op hoef te zetten omdat allebij de kaarten van Asus zijn.
ik hoop dat één van jullie het weet, alvast bedankt! :*)

• Barre_Code
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-07 08:58
- Eerst via software je oude drivers deinstalleren.
- CD van je 7900GT in je CD-rom en installeren maar.
- Windhoos lekker laten zoals het is :Y)

• Somora
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-02-2025
Even gewoon je drivers uninstallen daarna je 7800 eruit halen, 7900 erin en terug drivers installen :)

Verwijderd

ik heb al zoveel verschillende kaarten gehad..
Als je de Driver gewoon goed Deinstalleerd, dan kun je alle kaarten er daarna wel weer in gooien, no problemmo...

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

dat drivers uninstalleren is volgens mij alleen maar een soort van extra veiligheid, want volgens mij..als je gewoon je pc uitdoet, 7800 eruit haalt, 7900 erin doet, pc aan
detecteert hij de kaart gewoon (als je drivers heb die de 7900 al herkennen, anders krijg je gewoon standaard drivers)

maargoed, als je het veilig wilt spelen, gewoon doen zoals hierboven staat beschreven :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:57

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Luxeprobleem...

Verder heeft het feit dat het Asus kaarten zijn geen donder ermee te maken. Als je huidge drivers de 7900 ondersteunen zit je goed, zo niet niet :Z

Beetje zelf nadenken en opzoeken :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.