Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

producten niet geaccepteerd ??

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer diverse producten op de pricewatch te zetten maar deze worden elke keer afgewezen.

Ik geef elke keer merk, naam product en de link naar de originele webste waar het product staat en toch wordt het elke keer afgewezen .

wat is hier de rede van ??

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Buyers Zone FAQ *laatste update: 10 januari 2006*

Daar staat reden bij waarom je eventueel geen produkten meer kunt toevoegen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:18:
ik probeer diverse producten op de pricewatch te zetten maar deze worden elke keer afgewezen.

Ik geef elke keer merk, naam product en de link naar de originele webste waar het product staat en toch wordt het elke keer afgewezen .

wat is hier de rede van ??
Je zou eens het vinkje kunnen aanzetten waarmee je aangeeft dat je e-mails wilt krijgen hierover. Daarin staat ook een reden genoemd voor afwijzing en je kan zelfs met een mens, neej we zijn niet allemaal bots :+ , in contact komen die al je vragen kan beantwoorden over productafwijzingen :) .

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg deze e-mail ? :

Op 15-03-2006 heb je Foxconn Ebot Savant ingestuurd voor validatie door een Frontpage Admin en opname in de Pricewatch. Je inzet wordt zeer gewaardeerd, maar helaas is het product niet toegevoegd aan de Pricewatch omdat er onvoldoende gegevens over het product meegezonden zijn.

deze link had ik erbij gedaan : http://www.foxconnchannel...e.cfm?pName=Ebot%20Savant

is de website van foxconn.

wat willen jullie dan nog meer weten ?

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Kijk eens in de desbetreffende categorie waar het product thuis hoort. :) Verder handelen we dit via de mail af dus: dicht.

Dit topic is gesloten.