20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
De D kan duidelijk als een mond worden opgevat.. de d toch niet?
[ Voor 78% gewijzigd door job op 15-03-2006 18:17 ]
Die staat er al bij..
Tuurlijk is het de bedoeling, ik dacht ook dat ik dat al gezegd had, maar niet dus..
[ Voor 49% gewijzigd door TheZeroorez op 15-03-2006 18:21 ]
Persoonlijk vind ik het beter dat het zo is. Mocht je bijvoorbeeld een zin tussen haakjes hebben en eindigen met een woord dat eindigt op een b ofzo, dan krijg je tenminste geen smiley. Dan hoef je tenmisnte niet steeds je post aan te passen als je toevallig dingen zoals :d of b) krijgt.
Dus nee, gewoon zo laten dus
Ja, dat klopt ook wel, da's ook niet echt prettig.RoD schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:19:
Is dat niet de bedoeling?
Persoonlijk vind ik het beter dat het zo is. Mocht je bijvoorbeeld een zin tussen haakjes hebben en eindigen met een woord dat eindigt op een b ofzo, dan krijg je tenminste geen smiley. Dan hoef je tenmisnte niet steeds je post aan te passen als je toevallig dingen zoals :d of b) krijgt.
:x is alleen niet iets wat me vaak voorkomt lijkt me, en het is best wel niet handig dat het geen
Kijk, you get the pointOsiris schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:22:
Dan gebruik je die shift maar eens wat vaker, luie aap
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Volgens mij doen smileys het alleen met een spatie ervoor en erna. Even testen:D Of niet? (testen dus:):XRoD schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:19:
Is dat niet de bedoeling?
[ Voor 3% gewijzigd door sjaakaq op 19-03-2006 19:43 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
Ik zie dus ook geen reden om bijvoorbeeld :x een synoniem te laten zijn voor
case closed
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()