[FP] Ontopic reactie naar overbodig

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:30

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
In het volgende topic heb ik de openingspost gemaakt: nieuws: 'RFID vatbaar voor computervirussen'

Deze openingspost is compleet ontopic, geeft het daadwerkelijke probleem in een zin weer maar word toch als overbodig gemod. Dit terwijl iemand erna, die niets anders doet als een extra stukje over sql injection posten, direct op +3 staat.

Wie kan en wil hier even naar kijken? Het lijkt er op dat ik meer op naam oid omlaag ben gemod dan om de daadwerkelijke post.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 08:54

JHS

Splitting the thaum.

Ik vermoed dat de eerste post sowieso veel risico loopt :P . Iniedergeval ben ik het wel met je eens en ik heb ik er een puntje bijgedaan. Hij stond daarvoor echter al op +1, en ik denk persoonlijk dat één uur na het posten van je reactie nog wat vroeg om het hier te melden :) .

edit:
Op het moment dat ik m'n post verstuurde stond 'ie zelfs al op +2 :) .

[ Voor 14% gewijzigd door JHS op 15-03-2006 17:52 ]

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-10 12:46

Inge Janse

post-l33t

Ik heb 'em iets omhooggemod richting behulpzaam, maar oorspronkelijk vond ik het ook overbodig. Niettemin denk ik dat mensen die Rene's verhaal niet direct begrijpen, gebaat kunnen zijn met je samenvatting. Jammergenoeg zet je zelf vraagtekens bij je samenvatting ('als ik het goed begrijp'), zodat voor hen die in duisternis verkeren je reactie niet het absolute licht levert.

ingejanse.nl: dingen die ik doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:30

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
quinone schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 17:52:
Jammergenoeg zet je zelf vraagtekens bij je samenvatting ('als ik het goed begrijp'), zodat voor hen die in duisternis verkeren je reactie niet het absolute licht levert.
Gelukkig bestaat er iets als edit :) Ik heb de post overigens meer gepost omdat ik de titel misleidend vind.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum