Ik wou gewoon ff vragen of er al lui waren met een 7600GT en was niet van plan een heel topic met allerlei info erover te beginnen ^^, maar als het alleen op die manier kan, best. Maar daar heb ik ff geen tijd voor op het moment (toetsweek), dus dan moet iemand anders die ff maken als ie dat wil.
wat een ZINVOLLE opmerking. Ik heb zelf ook tich van reviews gelezen (ben al een dikke week bezig een keuze te maken tussen een 7900GT,7600GT,X850XT) en vind dit best een zinvol topic aangezien er in de andere officiele topics over nVidia voornamelijk gesproken wordt over een 7900GT en hoger. Ik zit zelf ook te twijfelen over deze kaart dus het lijkt mij ok wel rlx als we hier meningen en ervaringen over die kaart konden uitwisselen. Ik zelf zit dus te twijfelen tussen een X850XT en een 6700GT vanwege AA en AF.
Dus het lijkt me rlx als we hier op GOT de ervaringen en meningen uitwisselen over de aanschaf van een 6700GT
Inderdaad.
Waarom zouden we niet gewoon hier doorgaan? --> Er zijn toch ook aparte topics over de 6800GS en de 7800GS. Wel zo verzichtelijk ipv meerdere kaarten door elkaar.
Ja, daarom startte ik dit topic ook, anders wordt het wel erg warrig daar.
[
Voor 65% gewijzigd door
Snaak123 op 15-03-2006 19:27
]