Al iemand met een 7600GT?

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

• Snaak123
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-07 19:35
Heeft hier ook iemand al een 7600GT? Zo ja, bevalt ie wat, en is ie redelijk overclockbaar? En wat zijn de temperaturen ongeveer?
Ben namelijk misschien van plan één aan te schaffen, de reviews die ik tot nu toe allemaal heb gelezen zijn er wel positief over, maar wil even de mening(en) horen van mensen hier, die 'm in bezit hebben :)

Alvast bedankt.

Verwijderd

Guess what, de reviewers hebben hem ook in bezit.
Dus lees de reviews.

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-07 06:20

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Daarnaast is er een 'Groot Geforce 7 Topic'

Daar worden zo goed als alle ervaringen gedeeld op het gebied van dit soort kaarten.

Kijk daarom voortaan eerst goed rond of je zo'n topic kunt vinden. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Da_maniaC op 15-03-2006 17:33 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Verwijderd

Zie: http://www.gpureview.com/...s.php?card1=385&card2=51#

http://www.guru3d.com/article/Videocards/326/12/

Succes, zoek anders eerst ff zelf, er is namelijk genoeg te vinden hierover :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 17:24:
Guess what, de reviewers hebben hem ook in bezit.
Dus lees de reviews.
wat een ZINVOLLE opmerking. Ik heb zelf ook tich van reviews gelezen (ben al een dikke week bezig een keuze te maken tussen een 7900GT,7600GT,X850XT) en vind dit best een zinvol topic aangezien er in de andere officiele topics over nVidia voornamelijk gesproken wordt over een 7900GT en hoger. Ik zit zelf ook te twijfelen over deze kaart dus het lijkt mij ok wel rlx als we hier meningen en ervaringen over die kaart konden uitwisselen. Ik zelf zit dus te twijfelen tussen een X850XT en een 6700GT vanwege AA en AF.

Dus het lijkt me rlx als we hier op GOT de ervaringen en meningen uitwisselen over de aanschaf van een 6700GT

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 18:20 . Reden: verduidelijkt ]

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:16:
[...]

wat een ZINVOLLE opmerking. Ik heb zelf ook tich van reviews gelezen (ben al een dikke week bezig een keuze te maken tussen een 7900GT,7600GT,X850XT) en vind dit best een zinvol topic aangezien er in de andere officiele topics over nVidia voornamelijk gesproken wordt over een 7900GT en hoger. Ik zit zelf ook te twijfelen over deze kaart dus het lijkt mij ok wel rlx als we hier meningen en ervaringen over die kaart konden uitwisselen. Ik zelf zit dus te twijfelen tussen een X850XT en een 6700GT vanwege AA en AF.

Dus het lijkt me rlx als we hier op GOT de ervaringen en meningen uitwisselen over de aanschaf van een 6700GT
Dat kan toch ook in het grote Geforce 7 topic? :)

Heeft ook een computer!

Verwijderd

Bertus schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:25:
[...]

Dat kan toch ook in het grote Geforce 7 topic? :)
Waarom zouden we niet gewoon hier doorgaan? --> Er zijn toch ook aparte topics over de 6800GS en de 7800GS. Wel zo verzichtelijk ipv meerdere kaarten door elkaar.

Echter is de topicstart voor een volwaardige topic een beetje magertjes, dus als je gewoon een goede startpost maakt zal hij vast wel open mogen blijven.

Verwijderd

Ik heb behoorlijk veel informatie opgespit alleen ben ik niet supergoed in html codering. Het lukt me wel maar heb er de komende 3 weken geen tijd voor. Misschien dat iemand anders dat kan doen? (Als we een GF 7600GT topic mogen openen) Dan stuur ik al mijn gevonden informatie wel door...

• Snaak123
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-07 19:35
Ik wou gewoon ff vragen of er al lui waren met een 7600GT en was niet van plan een heel topic met allerlei info erover te beginnen ^^, maar als het alleen op die manier kan, best. Maar daar heb ik ff geen tijd voor op het moment (toetsweek), dus dan moet iemand anders die ff maken als ie dat wil.

Inderdaad.
Waarom zouden we niet gewoon hier doorgaan? --> Er zijn toch ook aparte topics over de 6800GS en de 7800GS. Wel zo verzichtelijk ipv meerdere kaarten door elkaar.
Ja, daarom startte ik dit topic ook, anders wordt het wel erg warrig daar.

[ Voor 65% gewijzigd door Snaak123 op 15-03-2006 19:27 ]

Verwijderd

Laat ik het zo verwoorden:

Je wilt misschien een 7600gt kopen, maar je weet niet zeker, dan lees je de reviews dus. En nu vraag je hier op GoT of mensen de kaart hebben en of ie bevalt. Terwijl je in de reviews kunt lezen of ie bevalt bij de reviewers. Hoewel de reviewers (over het algemeen) zon kaart beter kunnen beoordelen omdat ze al een heleboel kaarten door hun handen hebben gehad vertrouw je ze niet, want je vraagt je vraagje hier op GoT.

Deze vraag past heel goed in het grote geforce 7 topic, want dat er daar voornamelijk over een 7900gt+ wordt gepraat betekent niet dat je er niks kan/mag vragen over een 7600gt.

@chriscjw
Beetje rustig met die hoofdletter en bold, de boodschap komt ook over als je rustiger schrijft.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

dat is leuk alleen zijn de admins volgensmij niet zo happig op 'grote' topics, alleen als een het nVidia topic voor 95% over 3 kaarten zou gaan worden er voor die kaarte aparten topics gemaakt anders hebben we straks ook een 7300GS topic een ati X800 topic een 6200 topic noem maar op...

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:57

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

en was niet van plan een heel topic met allerlei info erover te beginnen
Wat is het nut dan :?

Het is alleen de bedoeling dat je [ervaringen] topics opent als je zelf ervaringen hebt om te delen. Als je niet eens ervaring hebt in het opzoeken van info, heb je helemaal niets te delen, toch? :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.