ik heb een 250GB ATA HDD van maxtor in een extern USB2 behuizing gedaan. Die werkte altijd OK, hetzij wat minder geruisloos dan andere merken
maar nu blijkt dat zowel mn PC als MAC de schijf niet kunnen zien...hij maakt een tijdje in een epaald patroon een geluid (alsof ie iets aan het doen is, en nee geen tikken) en daarna stopt ie ermee. En kan niet gemount worden....echter als ik paar uit/aan doe en/of op andere poorten erin en eruit doe dan ziet ie em soms opeens wel...alsof ie dan wel "doorstart".
verder had ik paar dagen terug probleem dat ik al mn data niet meer kon zien....moest ik met recover tool terughalen.
enig idee wat hiermee is ? is ie gewoon stuk ? zo ja, kan ik dan bij maxtor om een nieuwe vragen ?
edit: ik heb ook nog met software checks gedaan op de HDD op fouten ed....daar kwam niks uit.
verder had ik paar dagen terug probleem dat ik al mn data niet meer kon zien....moest ik met recover tool terughalen.
enig idee wat hiermee is ? is ie gewoon stuk ? zo ja, kan ik dan bij maxtor om een nieuwe vragen ?
edit: ik heb ook nog met software checks gedaan op de HDD op fouten ed....daar kwam niks uit.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 17:08 ]