Toon posts:

HDD kapot aan het gaan ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een 250GB ATA HDD van maxtor in een extern USB2 behuizing gedaan. Die werkte altijd OK, hetzij wat minder geruisloos dan andere merken ;) maar nu blijkt dat zowel mn PC als MAC de schijf niet kunnen zien...hij maakt een tijdje in een epaald patroon een geluid (alsof ie iets aan het doen is, en nee geen tikken) en daarna stopt ie ermee. En kan niet gemount worden....echter als ik paar uit/aan doe en/of op andere poorten erin en eruit doe dan ziet ie em soms opeens wel...alsof ie dan wel "doorstart".

verder had ik paar dagen terug probleem dat ik al mn data niet meer kon zien....moest ik met recover tool terughalen.

enig idee wat hiermee is ? is ie gewoon stuk ? zo ja, kan ik dan bij maxtor om een nieuwe vragen ?

edit: ik heb ook nog met software checks gedaan op de HDD op fouten ed....daar kwam niks uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 17:08 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het lijkt er inderdaad op dat 'ie kapot gaat/is.

Garantie? Goed punt; in principe heb je het eerste jaar garantie bij de winkel. Deze zal binnen redelijke termijn met een oplossing moeten komen en mag hun termijn niet af laten hangen van Maxtor. In het algemeen zullen zij de schijf terugnemen, jou een nieuwe geven en zelf de defecte schijf terugsturen naar Maxtor.

Pas na een jaar (tenzij 100% duidelijk en anders bepaald in de garantievoorwaarden van de winkel), mogen ze je doorverwijzen naar Maxtor zoals http://www.maxtor.com/por...pport/Warranty%20Services

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 15-03-2006 17:09 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
bedantk voor de info...ik ga de winkel eens een bezoekje brengen. en omruilen voor ander merk liefst..ik vertrouw maxtor niet meer. dit is al 2e keer dat er iets kapot gaat.