DVD Playlists

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03-2025

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Topicstarter
Ik zit met het volgende:

Als ik een DVD Toast met daarop ongeveer 1000 liedjes, dan is het op mijn HomeCinema setje geen pretje om het 500'ste nummertje te zoeken aangezien je dan ongeveer 499 keer moet drukken op de Forward knop.

Nu heb ik al van verschillende mensen gehoord dat het mogelijk moet zijn om Playlists in te bakken op een DVD, die door de Speler worden overgenomen. Hiermee zou ik dan bijvoorbeeld 20 playlists kunnen maken van 50 nummers, dus zou het enkele honderden knop-indrukjes schelen om bij een specifiek nummer te komen.

Nu heb ik al eens lopen Google'n om een manier te vinden deze playlists in mijn DVD te bakken, maar helaas kom ik op sites uit waar ik geen enkele bruikbare informatie kan vinden.

Mijn vragen:
1. Is het uberhaupt mogelijk om dit te doen?
2. Zojah: Help me s.v.p. een handje op weg...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Moet je niet gewoon mapjes aanmaken? Welke DVD speler heb je uberhaupt?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Lawrentium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-11-2025
Alles categoriseren en verdelen in mappen is inderdaad het beste om te doen. Sommige DVD spelers kunnen mogelijk wel eens moeite hebben met te veel bestanden in de root van de CD/DVD. Dit wordt volgens mij ook aangeraden in de meeste handleidingen van apparaten die MP3's kunnen afspelen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verder vindt ik dit topic eigenlijk dusdanig slecht qua topictitel, en niveau dat ik deze sluit. Hierbij het verzoek in het vervolg wat meer eigen onderzoek te doen; en je topictitel wat creatiever te maken zodat ook duidelijk is waar het uberhaupt over gaat. Verder is wat informatie ook wel handig om in je topicstart te zetten.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.