Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[2k3] Verisign Trust Agent zonder administrator rechten

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 12:59

LauPro

Prof Mierenneuke®

Topicstarter
Per 1 januari is er een nieuw zorgstelsel actief. Dat betekent dat alle zorgverleners nu op een andere manier hun declaraties moeten uitvoeren. Om deze declaraties te doen is het noodzakelijk dat er een PTA- of X509-certificaat wordt geïnstalleerd.

Tijdens de installatie liep al tegen het probleem aan dat het installeren van de Verisign Trust Agent (gaat via een website) al administratorrechten vereist. (Of in ieder geval meer rechten dan een 'normale' gebruiker.)

Nu dacht ik de administrator rechten na de installatie wel te kunnen verwijderen maar dan kan men niet meer inloggen en dat is onacceptabel omdat dat betekent dat er geen geld binnen komt (niet declareren is geen geld en het is nu al maart dus reken maar uit...).

Ik heb al contact gehad met de organisatie die dit beheert, maar die mensen draaien volgens mij al overuren en als je niet de juiste man aan de telefoon hebt dan kom je ook niet veel verder. Ze konden me in ieder geval niet vertellen hoe ik dit ga doen zonder administratorrechten.

Iemand een idee hoe ik dit ActiveX-plugin laat werken onder een 'normaal' account?

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Wij hebben hetzelfde probleem. Als je contact opneemt met Vecozo (verscheidene malen gedaan) Krijg je telkens als antwoord dat je de gebruiker dan maar "Hoofdgebruiker" moet maken. Nee dat wil ik niet, ik wil gewoon weten welke (extra) rechten de gebruiker nodig heeft. Nou daar kunnen ze geen antwoord op geven. Net weer gebeld, en ze gevraagd of zij het niet bij Verisign kunnen neerleggen. Dan moest ik maar even een mailtje sturen. Ik kan mij niet voorstellen dat zij niet meer vragen hebben gekregen van andere instellingen over dit probleem. Maar goed ik wacht wel even af, of ga een aantal dingen proberen op een testnetwerk, anders hoop ik het antwoord hier te vinden :)

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 12:59

LauPro

Prof Mierenneuke®

Topicstarter
Ik heb nog geen oplossing kunnen vinden, overigens had ik van de week wel een discussie met iemand die bij hoog en bij laag beweerde dat het wel kan, en hij geeft ook nog een 4+ Inzichtvol gekregen: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1643995

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Ik weet niet of iemand dit nog nuttig vindt, maar ik heb het als volgt kunnen oplossen:

(werkt met standaard gebruiker rechten)

1) installeer het certificaat op een gebruikersnaam met administrator-rechten.
2) kopieer vervolgens de map "VERISIGN" onder C:\DOCUMENTS AND SETTINGS\<USERNAME> naar een andere gebruiker.
3) pas eventueel de rechten aan op de zojuist gekopieerde map.

Nu kan iemand zonder extra rechten toch inloggen op de website d.m.v. PTA.

Succes!