Het is weer zo ver. Mijn mob. abonnement is afgelpen.
Nieuwe telefoon dus. Alleen welke?
Als ik dan toch een nieuwe telefoon ga nemen dan ook maar meteen goed.
Mijn wensen:
PDA
GSM
built in GPS
Uiteraard Bluetooth
Dit alles in combinatie met wifi zal niet gaan lukken ben ik bang anders zou dit ook nog een eis van me zijn.
Nu is er de HP 6510 of 6515.
Die bied al deze functies.
Nu ben ik echter niet helemaal happy met het uiterlijk van die HP.
Wellicht hebben jullie andere sugesties voor me?
Tevens wil ik graag de mensen die wel die 6510 of 6515 hebben (of een ander toestel welke ook voldoen aan mijn eisen) vragen of het toestel bevalt en waar jullie tegenaan zijn gelopen.
Zo had ik eens een PDA toshiba e 400. Mooi toestel. Groot nadeel van dit toestel was echter dat er wel een hold toets op zat maar deze blokkeerde niet het touchscreen waardoor die pda nog steeds van alles deed wanneer hij in mijn borstzakje van mijn jas zat. Minder dus.
Hebben jullie een toestel wat aan mijn eisen voldoet, vertel me dan eens hoe jullie ervaring is met dat toestel.
Nieuwe telefoon dus. Alleen welke?
Als ik dan toch een nieuwe telefoon ga nemen dan ook maar meteen goed.
Mijn wensen:
PDA
GSM
built in GPS
Uiteraard Bluetooth
Dit alles in combinatie met wifi zal niet gaan lukken ben ik bang anders zou dit ook nog een eis van me zijn.
Nu is er de HP 6510 of 6515.
Die bied al deze functies.
Nu ben ik echter niet helemaal happy met het uiterlijk van die HP.
Wellicht hebben jullie andere sugesties voor me?
Tevens wil ik graag de mensen die wel die 6510 of 6515 hebben (of een ander toestel welke ook voldoen aan mijn eisen) vragen of het toestel bevalt en waar jullie tegenaan zijn gelopen.
Zo had ik eens een PDA toshiba e 400. Mooi toestel. Groot nadeel van dit toestel was echter dat er wel een hold toets op zat maar deze blokkeerde niet het touchscreen waardoor die pda nog steeds van alles deed wanneer hij in mijn borstzakje van mijn jas zat. Minder dus.
Hebben jullie een toestel wat aan mijn eisen voldoet, vertel me dan eens hoe jullie ervaring is met dat toestel.