Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Het is weer zover. Mijn mob. abonnement is afgelopen.

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het is weer zo ver. Mijn mob. abonnement is afgelpen.

Nieuwe telefoon dus. Alleen welke?

Als ik dan toch een nieuwe telefoon ga nemen dan ook maar meteen goed.

Mijn wensen:

PDA
GSM
built in GPS
Uiteraard Bluetooth
Dit alles in combinatie met wifi zal niet gaan lukken ben ik bang anders zou dit ook nog een eis van me zijn.

Nu is er de HP 6510 of 6515.
Die bied al deze functies.

Nu ben ik echter niet helemaal happy met het uiterlijk van die HP.
Wellicht hebben jullie andere sugesties voor me?
Tevens wil ik graag de mensen die wel die 6510 of 6515 hebben (of een ander toestel welke ook voldoen aan mijn eisen) vragen of het toestel bevalt en waar jullie tegenaan zijn gelopen.

Zo had ik eens een PDA toshiba e 400. Mooi toestel. Groot nadeel van dit toestel was echter dat er wel een hold toets op zat maar deze blokkeerde niet het touchscreen waardoor die pda nog steeds van alles deed wanneer hij in mijn borstzakje van mijn jas zat. Minder dus.

Hebben jullie een toestel wat aan mijn eisen voldoet, vertel me dan eens hoe jullie ervaring is met dat toestel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:02:

Als ik dan toch een nieuwe telefoon ga nemen dan ook maar meteen goed.

Mijn wensen:

PDA
GSM
built in GPS
Uiteraard Bluetooth
Dit alles in combinatie met wifi zal niet gaan lukken ben ik bang anders zou dit ook nog een eis van me zijn.

Nu is er de HP 6510 of 6515.
Die bied al deze functies.

Nu ben ik echter niet helemaal happy met het uiterlijk van die HP.
Wellicht hebben jullie andere sugesties voor me?
Tevens wil ik graag de mensen die wel die 6510 of 6515 hebben (of een ander toestel welke ook voldoen aan mijn eisen) vragen of het toestel bevalt en waar jullie tegenaan zijn gelopen.

Zo had ik eens een PDA toshiba e 400. Mooi toestel. Groot nadeel van dit toestel was echter dat er wel een hold toets op zat maar deze blokkeerde niet het touchscreen waardoor die pda nog steeds van alles deed wanneer hij in mijn borstzakje van mijn jas zat. Minder dus.

Hebben jullie een toestel wat aan mijn eisen voldoet, vertel me dan eens hoe jullie ervaring is met dat toestel.
MIO A701

Verwijderd

De HP6510 kun je vergeten, tenzij je dagelijks wilt resetten. Dat is een serieus onding, hoe zijn vernieuwde broertje het doet weet ik niet :)

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-11 09:37

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:02:

Waarom een verlopen abonnement meteen een nieuwe telefoon impliceert snap ik niet.

Koop een sim-only abonnement, stop die in je huidige telefoon en bespaar honderden euro's.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:41

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:18:
De HP6510 kun je vergeten, tenzij je dagelijks wilt resetten. Dat is een serieus onding, hoe zijn vernieuwde broertje het doet weet ik niet :)
Ik ben de gelukkige eigenaar van een HP6515 :)
ben er uitermate tevreden over.

Soms resetten kan ik niet ontkennen, maar dat is echt niet vaker dan 1x per maand. En daarbij is het ook niet zo dat al je settings en meuk weg is, want het is gewoon een soft reset.

Je zet je gewone mobiele telefoon toch ook wel eens aan en uit?

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Gizz schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:20:
[...]

Waarom een verlopen abonnement meteen een nieuwe telefoon impliceert snap ik niet.

Koop een sim-only abonnement, stop die in je huidige telefoon en bespaar honderden euro's.
moet je voor de grap eens vertellen waar jij tegenwoordig nog een ECHT goedkoop simonly abbo vandaan weet te halen, ik zie ze niet meer.

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

kamstra schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:21:
[...]

moet je voor de grap eens vertellen waar jij tegenwoordig nog een ECHT goedkoop simonly abbo vandaan weet te halen, ik zie ze niet meer.
uhm, telfort?
ik heb vorig jaar een simonly abbo van telfort genomen, 3.50 per maand, 200 minuten.
tis nu wel duurder geworden (verlengen enzo), maar betaal nu dus 7 euro per maand... vlat hard mee imho.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
Gizz schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:20:
[...]

Een verlopen abonnement impliceert zeker niet meteen een nieuw toestel.
Sterker nog ik heb op dit moment zelfs een sim only abonnement.

Nu heb (wil) ik echter een nieuwe PDA met ingebouwde gsm en gps.
Die zou ik kunnen gaan kopen. Ik kan echter ook voor deze optie kiezen.

En overigens ik denk dat mijn nokia 6510 wel een keer vervangen mag worden. Toch?

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

McKaamos schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:24:
[...]

uhm, telfort?
ik heb vorig jaar een simonly abbo van telfort genomen, 3.50 per maand, 200 minuten.
tis nu wel duurder geworden (verlengen enzo), maar betaal nu dus 7 euro per maand... vlat hard mee imho.
mja, alleen telfort valt idd nog enigszins mee, voor de rest is t 3x niks. Gelukkig hoef ik nog ff niet, maar toch...

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Wat je met je afgelopen contract doet, moet je zelf bepalen. Zoek eens wat topics op van toestellen die je interessant lijken, kijk wat de mogelijkheden zijn en maak zelf een keuze.
Iedereen kan hier nu wel gaan roepen: "Je moet [toestel X] nemen!!! Die heb ik ook en die is echt helemaal geweldig en ziet er supermooi uit!!!" Leuk als 1 persoon dit roept en jij bijzonder volgzaam bent, minder handig als honderd mensen allemaal een ander toestel aanprijzen.
Daar heb je niet zoveel aan.
Daarom gaat dit topic dicht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.