Ik heb nog een good old bp6 liggen heb ik nu een ftp server van gebouwd. Maar als er teveel data op die dma66 controller komt. Dan krijg ik een blue screen in w2000. En dan begint hij over die drivers. Van die controller.
Hoe los ik dit op
Verwijderd
die controllers niet gebruiken. Voor een server is udma66 niet echt belangrijk denk ik.....
Ook de hd's die op de ata66 controller hangen op ata33 schakelen. Dit lost bij veel mensen de problemen op. Updaten naar de laaste drivers loste echter bij mij de problemen al op. Voor meer info, www.bp6.com en kijk/zoek daar eens op de messageboards. Ik herinner mij daar ook mensen die 7 en 8 hd's in hun systeem hangen hadden, en meestal geraakten hun problemen opgelost door alles ata33 te draaien. Je kan trouwens van je onboard hpt366 door een andere bios in te laden er een hpt368 van maken, het raidbroertje van de hpt366. Meer info ook op www.bp6.com . Veel succes.
Ik heb hem in ATA44 draaien, bestaat offocieel niet, maar werkt wel. En stabiel. Maar ik weet niet of dat met Windows 2000 kan. Met Linux in iedergeval wel.