specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Yep die zit zoals hij hoort aangesloten op het moboVerwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:39:
zit de power knop stekker nog aan het mobo?
specs | specs server
ok eerst ff andere voeding proberen.Dreamer schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:41:
[...]
Yep die zit zoals hij hoort aangesloten op het mobo
misschien hebben ze hard aan de stekkers lopen rukken een keer.
(\__/)
Merkloos geheugen (beide repen)
en een voor mij onbekend moederbord (staat ook niet op het moederbord zelf) Het is een fijutsu siemens. Ik denk dat die zelf moederborden maakt voor hen pc's
en een voor mij onbekend moederbord (staat ook niet op het moederbord zelf) Het is een fijutsu siemens. Ik denk dat die zelf moederborden maakt voor hen pc's
specs | specs server
Dergelijke problemen komen door een te zwakke voeding.
Mik d'r een goede, stevige voeding in, GEEN Qtec, maar iets van Zalman of Enermax o.i.d.
't is een bekend "COLD BOOT" probleem.
De condensators op je MOBO worden niet snel genoeg geladen doordat het voltage dat de voeding bij het eerste keer aanzetten te laag blijft door "overbelasting".
(Naarmate een voeding belast wordt zakt het voltage in)
Wanneer onderdelen in je systeem een voltage hebben dat niet voldoende is vallen deze onderdelen uit.
Je kan ook proberen je harddisk op een ander "VOEDINGSKANAAL" aan te sluiten ofwel op een andere stekker.
Sommige voedingen hebben deze kanalen nog gescheiden.
Mik d'r een goede, stevige voeding in, GEEN Qtec, maar iets van Zalman of Enermax o.i.d.
't is een bekend "COLD BOOT" probleem.
De condensators op je MOBO worden niet snel genoeg geladen doordat het voltage dat de voeding bij het eerste keer aanzetten te laag blijft door "overbelasting".
(Naarmate een voeding belast wordt zakt het voltage in)
Wanneer onderdelen in je systeem een voltage hebben dat niet voldoende is vallen deze onderdelen uit.
Je kan ook proberen je harddisk op een ander "VOEDINGSKANAAL" aan te sluiten ofwel op een andere stekker.
Sommige voedingen hebben deze kanalen nog gescheiden.
[ Voor 66% gewijzigd door Eric Oud Ammerveld op 17-03-2006 12:38 ]
-=@@D=- Macbook Pro 16"
Verwijderd
meet je de power knop door misschien is de schakelaar kapot je kan ook even kijken wat hij diet als je die pinnetjes van pwr kortsluit met een schroevendraaier waar normaal dat stekkertje opzit dan weet je meteen of het dat is.
Pagina: 1