domeinnaam: account suspended

Pagina: 1
Acties:

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Topicstarter
Ik wil een domeinnaam registreren. Probleem is dat de domeinnaam al bestaat, maar als ik de site bezoek krijg ik de melding

Account suspended
Please contact the billing/support department as soon as possible.

Betekend dat ook dat ik in het bezit kan komen van die domeinnaam? Als ik kijk bij verschillende sites staat de domein gewoon als "actief".

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:55

-d-

Voxie2 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:29:
Ik wil een domeinnaam registreren. Probleem is dat de domeinnaam al bestaat, maar als ik de site bezoek krijg ik de melding

Account suspended

Betekend dat ook dat ik in het bezit kan komen van die domeinnaam? Als ik kijk bij verschillende sites staat de domein gewoon als "actief".
Nee. Dat slaat op z'n (of haar) hostingaccount en heeft niets te maken met de domeinnaam.

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:11
Die melding is volgensmij gewoon van 'n uitgeschakelde cPanel account - wat dus alleen slaat op de hosting danwel dns van dat domain, of 't geregistreerd is kun je zien dmv een domain whois - wat je via tig sites kunt doen.

[ Voor 53% gewijzigd door Leftblank op 15-03-2006 15:32 . Reden: spuit 11 :( ]

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Topicstarter
Hmm, das jammer :)

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 22:50

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Voxie2 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:29:

Account suspended

Nee dat is gewoon een melding van het hostingbedrijf in kwestie. Heeft verder niet met de domeinnaam zelf te maken. Als hij die niet op tijd verlengt (door dus niet te betalen), komt deze gewoon vrij :)

edit:
spuit 11 :/

[ Voor 4% gewijzigd door Cloud op 15-03-2006 15:34 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana