Toon posts:

Met Powermac op internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort een powermac kopen, maar wat heb ik precies nodig om hiermee op internet te gaan?
Thuis heb ik een router waar 3 pc's met kabel aanhangen. Ik vroeg me af of het mogelijk is om aan die router zo'n airport express ding te hangen en dan via de powermac draadloos verbinding met internet te maken terwijl de pc's wel gewoon via kabels verbinding maken.

Als dat niet kan wil ik gewoon een netwerkkaart voor de powermac kopen, maar maakt het nog uit wat voor merk of model ik neem? Het gaat om de Powermac dual 2,3

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat kan. En een netwerkkaart hoef je niet te kopen, er zit standaard gigabit Ethernet in.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Uit de specificaties:
Netwerkvoorzieningen: Twee 10/100/1000BASE-T (Gigabit) Ethernet-poorten; geïntegreerde draadloze antenne; optioneel AirPort Extreme en Bluetooth 2.0 + EDR (maatwerkoptie of via een Apple Authorised Service Provider)
Ethernetkaart zit er al in, dus die hoef je niet te nemen. Als je het draadloos wilt, moet je een AirPort Extreme kaart kopen (los, of tijdens het bestellen). Als je router geen WiFi heeft, kun je of een losse Access Point kopen (maakt niet uit welk merk), of je router vervangen door een router met WiFi.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/