Toon posts:

canal+ decoder doet nix

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst zon canal+decoder gekregen van een kennis. Er zat geen adapter bij. Er moet toch 14V opstaan? En luistert dat nouw, of kun je e rook wel 15,5v of 13,8V op zetten zonder dat ie gelijk kapot gaat of het niet doet? Wat kan er kapot zijn aan zon ding? Als ik er spanning opzet en de scart in de tv douw dan krijg ik geen beeld. Ik weet hoe ik dit moet doen op de tv met die kanalen en die scart. Ik heb eerder zon ding thuisgehad en die deed het prima.

wie kan mij helpen?

Verwijderd

IS dus een illigaal ding, geloof niet dat we je mogen antwoorden :).

Lijkt mij dan een oud type, als ie het wel doet, maar geen beeld geeft. Frequentie wordt niet meer gebruikt... zoiets?

Verwijderd

12 Volt werkt gewoon met dat kastje.

Zwart beeld? stem af op de desbetreffende zender en een beetje prullen met dat stroomkabeltje, is soms wat rot.

Dit commentaar is dus úiteraard bedoeld voor studie doeleinden>:).

Verwijderd

Er zitten van die draaiknopjes op om 'm mee af te stellen.
Ik ben er eerst ook een paar uur mee bezig geweest om zo'n ding aan de praat te krijgen, maar hij doet 't perfect bij mij >:)

Verwijderd

en dis allemaal legaal?

Verwijderd

Topicstarter
hmm, zet ik er es 12V op. Het zou wel een goeie moeten zijn....
Die draaiknopjes zal ik nog eens proberen. Als ik trouwens 1 van die schakelaars omzet krijg ik wel allemaal witte strepen in beeld. Maar verder is het beeld gewoon zwart

Verwijderd

Er zitten met dat schakelknopje 2 opties op, ik weet zo uit het hoofd niet welke je moet hebben. Kun je ze even opnoemen?

Verwijderd

Topicstarter
De decoder zelf is harstikke legaal. Je mag hem alleen niet gebruiken. Das wat anders. Maar als er iemand is die veel verstand van die dingen heeft wil die mij dan ff icq'en. Strax wordt dit topic nog gesloten....
Hoop het niet. Is gewoon stukje techniek

Verwijderd

Op dinsdag 23 januari 2001 15:49 schreef killer-b het volgende:
De decoder zelf is harstikke legaal. Je mag hem alleen niet gebruiken. Das wat anders. Maar als er iemand is die veel verstand van die dingen heeft wil die mij dan ff icq'en. Strax wordt dit topic nog gesloten....
Hoop het niet. Is gewoon stukje techniek
Sorry, mag hier niet ICQ'en op mijn werk :'(

Verwijderd

Ach, ik weet er wel een héél klein beetje van af , ik heb zelf eens zo'n ding omgebouwd :P

Verwijderd

Topicstarter
vanavond mag ook hoor....als je thuis bent

Verwijderd

Je gaat hier toch geen "date" zitten regelen he :)

Verwijderd

Topicstarter
hahaha, neuh....nie echt behoefte aan :)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Blij dat je het zelf zegt dat het illegaal is. Je weet ook dat het dan niet mag, dus je eerste waarschuwing (gaat vanzelf weg als je je netjes gedraagt).

Jag
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.