Toon posts:

TNT2 Ultra... en opeens 30 FPS minder ?

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik had dus ooit een hercules TNT2 Ultra in een Athlon700 met 128 MB SDRAM en Abit KA7 zitten en dat draaide Half-Life verukkelijk op een resolutie van 800*600. Maar nu had ik laatst mijn windows directory weggegooid en windows98 opnieuw geinstalleerd omdat ik rare crashes kreeg. Ik heb toen de Detonator 353 Drivers voor mijn TNT2 Ultra geinstalleerd en DirectX 7a ook. Toen ik daarna HalfLife over internet ging spelen vond ik het al verdacht langzaam lopen (40 fps in plaats van 70). Maar toen ik models in beeld kreeg werd dit 20 FPS. Hoe kan dit opeens slecht zijn gaan draaien ? Normaal bleef mijn FPS stabiel met models in zicht. Zijn die Detonator drivers instabiel ? DirectX slecht ? Andere opties die misschien hiertoe kunnen leiden ? Plz help me !!!

Verwijderd

Typ fps_modem 72 in console

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Misschien moet je de agp miniport driver instaleren. Ik zelf draai de 522 drivers..geen problemen hiermee

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-08 09:55

AMD

Life is short. Play more

Volgens mij heb je zelf al het antwoord gegeven. Je speelt over internet. :+
Waarschijnlijk is internet gewoon traag. Kijk eens hoe HL speelt in de single player mode....
Suc6

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 14:26

Theeboon

theebonen bestaan!

Misschien was 't op internet gewoon wat drukker, dus meer mensen tegelijk aan 't halflife'n. Meer poppetjes op je scherm dus minder FPS en meer poppetjes aan het spelen dus meer lagging.

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Topicstarter
Het internet is niet het probleem... geen lag enzo. Ik heb dezelfde lage fps' op een LAN server. Ik heb trouwens wel iets nieuws raars ontdekt: De framerate gaat ook niet lager dan 30.0 ?!?! Ik snap er echt helemaal niks meer van. De enige manier waarop ik mijn framerate hoger dan 60.4 (de maximale FPS die ik steeds constant haal) is door vsync uit te schakelen in mn Nvidia tweak zooi. Maar dan hou ik nog steeds het probleem dat de framerate terugspringt naar 30.0 als ik models in zicht krijg... raar. Heel raar.
Pagina: 1